باشگاه پرسپوليس تهران با صدور بيانيه اي به انتقادات پيشکسوتان اين باشگاه در خصوص انتخاب 'سعيد شيريني' به عنوان سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس، عکس العمل نشان داد.

سعيد شيريني روز دوشنبه پس از گمانه زني هاي چند روز گذشته به عنوان سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس انتخاب شد که اين مساله انتقاد تند پيشکسوتان اين باشگاه را به همراه داشت.

به گزارش ايرنا، باشگاه پرسپوليس با صدور بيانيه اي به اين انتقادات پاسخ داد. در حالي که سعيد شيريني روز دوشنبه با حضور در هيات فوتبال استان تهران، قرارداد يک ساله خود را با باشگاه پرسپوليس به ثبت رسانده است، در اين بيانيه اين گونه از قول ''محمد رويانيان'' مطرح شده است که وي سرپرست دائمي نخواهد بود.



بيانيه باشگاه پرسپوليس تهران به شرح زير است:

اين روزها در باشگاه پرسپوليس در تلاش هستيم با همکاري جمعي از بزرگان تاريخ پرسپوليس، پيشکسوتان را در قالب اتحاديه، موسسه يا هر عنوان ديگري گرد هم بياوريم تا با سازماندهي اصولي از اين مجموعه، بازوي قدرتمندي براي هم افزايي، توسعه و رفع مشکلات باشگاه بسازيم.

هدف از تشکيل چنين مجموعه اي آن است که به جاي اظهارنظرهاي متفرقه و سليقه اي ترتيبي اتخاذ شود تا اعلام مواضع و نظرات براساس هم انديشي و منافع مشترک و در جهت مصالح پرسپوليس بزرگ صورت بگيرد و حتي اين مجموعه مي تواند ارکان باشگاه را مورد سوال قرار دهد.

در اين ارتباط اميدواريم همه بزرگان در اين خصوص اهتمام کامل بورزند تا در آينده اي نزديک شاهد اتخاذ تصميم هاي مشترک از سوي پيشکسوتان باشيم.

همچنين در روزهاي گذشته، مطالبي در ارتباط با بحث سرپرستي تيم مطرح شده است. در اين مدت هيچگاه اتفاق نيفتاد که مدير عامل باشگاه اعلام کند ''سعيد شيريني'' سرپرست دائمي تيم شده است.

به نظر مي رسد، بعضي برداشت هاي نا درست، منجر به برخي اظهارنظرهاي تند شده است. اين در حالي است که پيش از اين نيز اعلام شد، سعيد شيريني تا انتخاب سرپرست قطعي، با کمک عاشوري اين وظيفه را بر عهده گرفته است.

بر همين اساس اميدواريم همه بزرگان مانند هميشه ضمن حمايت از پرسپوليس با چنين مواردي با سعه صدر برخورد کنند و در تشکيل مجموعه اي که محلي براي ابراز نظرها و طرح سوال هاي آنها باشد، باشگاه را در دفاع و حمايت از اعتبار و منافع پرسپوليس ياري برسانند.

ضمن آنکه در حال حاضر نيز علي پروين، به عنوان نماينده پيشکسوتان در کنار مديريت باشگاه قرار دارد و در امور مختلف و تصميم سازي هايي که صورت مي گيرد، از مشورت وي استفاده مي شود.

در مورد انتخاب سرپرست نيز بايد عنوان شود سرپرست تنها نماينده مديرعامل در تيم است و در خصوص مسايل فني نقش مهمي را ايفا نمي کند، هر چند که براي انتخاب اين پست نيز با پروين مشورت خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا