یزدفردا:مديركل امور شهري و شوراهاي استان يزد، گفت: سياست اصلي سازمان شهرداري ها؛ مديريت درآمد پايدار و كاهش وابستگي شهرداري ها به اعتبارات دولتي است.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،" محمود شاكري شمسي" روز چهارشنبه در نشست با شهرداران استان يزد كه در محل سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد، ضمن اشاره به برپايي نمايشگاه فرصتهاي سرمايه گذاري طرح ها و پروژه هاي عمراني شهرداريها در شهريورماه سال جاري در تهران، حضور جدي و گسترده شهرداريهاي استان در اين نمايشگاه را خواستار شد.

وي در ادامه خاطرنشان ساخت: درآمد پايدار شهرداريها ارتباط نزديك و تنگاتنگي با برنامه ريزي دقيق و منظم دارد كه يكي از اهداف مهم در سازمان شهرداريها تحقق اين امر است.

شاكري شمسي در ادامه به نقش شهرداريها در شهرسازي و احياي بافت هاي فرسوده پرداخت و توجه ويژه مسئولان به اين امر را خواستار شد.

مدير عامل شركت عمران و مسكن سازان استان يزد، نيز در اين نشست به تشريح برنامه هاي اين شركت در راستاي احياي بافتهاي فرسوده پرداخت.

"خواجه رضائي " اظهار داشت: كسانيكه مايلند واحدهاي مسكوني خود را دربافت فرسوده نوسازي كنند مي توانند از تسهيلات،موجود در اين زمينه با كارمزد 7 درصد در شهر يزد و 4 درصد در ساير شهرها برخوردار شوند.

 در اين جلسه پيرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصميمات لازم در اين خصوص اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا