محرومیت علی دایی کاهش یافت 
شورای عالی استیناف فدراسیون فوتبال پس از جلسه ای پنج ساعته ، محرومیت چهارجلسه‌ای علی دایی را به یک جلسه کاهش داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از  ایسکانیوز، پس از صدور رای کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت علی دایی به چهار جلسه از همراهی تیمش و پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال جریمه‌ی نقدی، باشگاه سایپا طی درخواستی به فدراسیون فوتبال تقاضای رسیدگی مجدد این پرونده در شورای عالی استیناف فدراسیون فوتبال را مطرح کرد که بر این اساس موضوع روز سه‌شنبه با حضور علی دایی، سرپرست تیم فوتبال سایپا و شاه حسینی رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در محل فدراسیون فوتبال مورد بررسی مجدد قرار گرفت و شورای استیناف نیز رای کمیته‌ی انضباطی را نقض کرد.
بر اساس این گزارش، شورای استیناف محرومیت علی دایی را به یک جلسه کاهش داد و سه جلسه‌ی دیگر را نیز به مدت شش ماه به حالت تعلیق آورد.
محمد مهدی نبی، دبیر فدراسیون فوتبال و عضو شورای عالی استیناف فدراسیون فوتبال دقایقی قبل در گفت گوبا خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت : این رای بر اساس آیین نامه‌ی فدراسیون فوتبال و اختیارات شورای استیناف صادر شده استو رای نهایی خواهد بود ضمن اینکه جریمه‌ی نقدی علی دایی همچنان پا بر جاست و باید پرداخت شود.
نبی همچنین در خصوص رای صادره برای شیث رضایی نیز گفت: باشگاه پرسپولیس نیز درخواست تجدید نظر را ارایه کرده بود اما، از آنجایی که حداقل مجازات برای رضایی در نظر گرفته شده بود، شورای استیناف این رای را مجددا تایید کرد تا شیث رضایی همچنان یک جلسه محروم باشد.
اعضای شورای عالی استیناف فدراسیون فوتبال علاوه بر نبی، دکتر رشادتی و افتخاری، نایب رییس فدراسیون فوتبال هستند که عبدالرحمن شاه حسینی نیز دبیر این شورا است ولی ظاهرا روز گذشته در جلسه حضور نداشته است

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا