.
بافق "علی حسن پور خبرنگاریزدفردا :"عبدالمجید قائم محمدی" مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در این همایش که با حضور جمعی از مدیران و خانواده مسئولان روابط عمومی ادارات این شهرستان در تالار آفرینش دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد با گرامیداشت هفته جوان و تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت : جوانان به عنوان نیرویی فعال و پویای دارای نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت علمی ، فرهنگی ، اجتماعی نظام دارند که برای تحقق هر چه بهتر این نقش پرداختن به دغدغه های فکری این قشر ضرورتی اجتناب ناپذیر است .

وی با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به نیازهای جوانان و رسیدگی به مشکلات و اوقات فراغت آنان تاکید کرد و افزود: پیشرفت و تعالی هر جامعه در گرو پیشرفت جوانان آن جامعه است و ای نقشر بازوی توانمند سازندگی در هر جامه هستند.

مشاور استاندار و دبير شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان يزدهمچنین در ادامه سخنان خود به نقش روابط عمومی ادارات اشاره کرد و بیان داشت : برقراري تعامل سازنده و موثر در عصر حاضر از ضروریات انكار ناپذير  توسعه پايدار و همه جانبه  است.

قائم محمدی خاطر نشان کرد:روابط عموميها  به عنوان رابط بین جامعه و سازمان  و پل ارتباطي مردم و مسئولين مي توانند نقش تعيين كننده اي را در برقراري ارتباط سازنده بين بدنه سازمان و آحاد مردم ايفا نمایند.

فرماندار بافق نیز در این مراسم با تبریک روز جوان و تقدیر از برگزاری این همایش گفت : بارور کردن استعدادهای جوانان و شکوفایی این خلاقیت‌ها موضوعی است که مسئولان باید به آن توجه بیشتری داشته باشند.

حسین ندافیان افزود : جوانان ما امروز با سلاح علم و ایمان در راه پیشرفت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام های بسیار بلندی برداشته و همواره در این را موفق بوده اند.

وی در ادامه سخنان خود به  نقش سازنده روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و رفع مشکلات جامعه اشاره کرد و بیان داشت : اگر ارتباط دوسویه ای بین روابط عمومی های ادارات و مردم و مسئولین برقرار شود فضا برای رفع مسائل و مشکلات جامعه فراهم می شود.

فرماندار بافق خواستار احساس مسئولیت بیشتری در بین مسئولین روابط عمومی های شهرستان بافق شد و نقش این قشر را به عنوان یک رسانه در پیشبرد اهداف نظام مهم عنوان کرد.

در حاشيه این مراسم دو نفر از شرکت کنندگان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومي به ویژگی های یک جوان موفق اشاره کردند و بیان داشتند: یک جوان موفق برای زندگی خود باید هدفمند  بوده و برای رسیدن به هدف برنامه ریزی کند.

آنان عنوان کردند : جوانان باید با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری همواره تهذیب نفس ، تحصیل و ورزش را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و برای مملکت خود افتخار آفرینی کنند.

محمد رضا فتاحی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق نیز در گفت و گو با خبرنگار واحد مرکزی خبر در زمینه برنامه ریزی مسئولین جهت شکوفایی استعداد های جوانان گفت :  باید مسئولین با بها دادن و جلب اعتماد جوانان، فضای بسیار مناسبی برای فعالیت این قشر آماده کنیم .

اجرای چند برنامه فرهنگی و هنری ، سرود ، اجرای طنز و تئاتر ،‌تقدير از جوانترين روابط عمومي از دیگر برنامه های این همایش بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا