محمد علی قاسم زاده(بافق فردا):در اولین نشست مطبوعاتی دخیل عباس زارعزاده با اصحاب رسانه بافق مطرح شد:اولویت اصلی ام  اشتغال و جذب سرمایه گذار برای منطقه است.

زارعزاده با بیان اینکه در این یک ماه از شروع مسؤلیتم به عنوان نمایندگی مجلس شناخت جامعی از حوزه انتخابیه پیدا کرده ام و در حال اهم و مهم مسائل حوزه انتخابیه هستم افزود:در همین مدت کوتاه بیش از 2000 نامه و درخواست کمک مالی از طرف مردمی که نماینده شان هستم به دستم رسیده که نشان از وضعیت بد معیشت مردم منطقه دارد در حالی که بیشترین پتانسیل رشد و توسعه را دارا بوده اند.

وی افزود :شهرهای بافق و بهاباد علی رغم دارا بودن بیشترین ظرفیتهای معدنی و صنعتی نتوانسته اند پیشرفت چشمگیری داشته باشند که باید برسی کنیم که آیا خودشان نخواسته اند یا عده ای نگذاشته اند و به نظر بنده سرگرم کردن مردم به مسائل حاشیه ای اصلی ترین عامل این عقب ماندگی است.

دخیل عباس زارعزاده گفت :متاسفانه در دوره های قبل از یک نماینده حساب برده اند و به او باج داده اند و نماینده ای را اصلا حساب نکرده اند هرچند حوزه انتخابیه اش بسیار ثروتمند بوده است.

موضوعاتی از قبیل مالکیت معدن چاه گز،تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی راه آهن و سنگ آهن بافق،برنامه برای سرمایه گزاری های صنعت ریلی،استفاده از تحصیلکردگان بافقی در رده های بالای مدیریت در استان،میزان هماهنگی مسؤلین شهرها با نماینده و مطالبی از این قبیل سؤالات مطرح شده در این نشست مطبوعاتی بود که پاسخ دخیل عباس زارعزاده به آنها را در پستهای بعدی خبر به اطلاع خواهیم رساند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا