سرمربي تيم فوتبال زير 22 سال ايران در جريان نشست خبري پيش از ديدار با کويت گفت: ايران و کويت تيم هاي قديمي آسيا هستند و اميدوارم همراه با هم به مرحله دوم مسابقات قهرماني آسيا راه يابند.

رقابت هاي فوتبال قهرماني زير 22 سال آسيا از امروز(شنبه) در مالزي آغاز مي شود و تيم ايران که با تيم هاي بحرين، تاجيکستان، قطر، کويت و مالديو همگروه است، فردا در نخستين ديدار خود به مصاف تيم مالزي مي رود.

''عليرضا منصوريان'' در نشست خبري پيش از آغاز ديدار با تيم کويت اظهار داشت: مسابقات فوتبال زير 22 سال آسيا براي نخستين مرتبه انجام مي شود و بدون ترديد برگزاري آن، کمک شاياني به رشد فوتبال ملي کشورهاي عضو کنفدراسيون فوتبال آسيا خواهد کرد.

با انجام اين مسابقات، فاصله سني ميان تيم هاي اميد و بزرگسال کشورها به خوبي پوشش داده مي شود.

منصوريان در خصوص ديدار با تيم کويت عنوان کرد: کويت در ميان کشورهاي غرب آسيا داراي فوتبال معتبري است و حريف قابل احترامي براي تيم هاي کشورمان محسوب مي شود.

پشت سرگذاشتن ديدار نخست در تورنمنت هاي طولاني، همواره براي تيم ها سخت است که ما نکات لازم را براي بازيکنان يادآوري کرده ايم.

سرمربي تيم فوتبال زير 22 سال ايران در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه کدام تيم را حريف اصلي ايران در اين گروه مي دانيد، خاطرنشان کرد: نمي توان در اين خصوص با قاطعيت اظهار نظر کرد. اميدوارم تيم هاي ايران و کويت، جواز حضور به مرحله حذفي را کسب کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا