یزدفردا :دادستان خرم آباد در خصوص ۳ کلاهبردار خودرو در خرم آباد، اظهار کرد: حکم قانونی اعدام متهم (ب-و) صادر شده و منتظر انجام مراحل و تشریفات قانونی در دستگاه قضا هستیم تا این حکم اجرا شود.

قاضی سعید رازانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان در خصوص وضعیت کارخانه پارسیلون خرم آباد افزود: کارخانه پارسیلون از زمانی که به بخش خصوصی واگذار شد با مشکلاتی روبرو شده است.


وی با بیان اینکه باید به یک سری مطالبات کارگران پارسیلون ترتیب اثر داده شود متذکر شد: البته باید به منظور رفع مشکلات این شرکت ماشین آلات این کارخانه به روز شود و همچنین بدهی‌هایی که این کارخانه به تامین اجتماعی خرم آباد داشته پرداخت شود.

دادستان خرم آباد اضافه کرد: برای رفع این مهم، تعدادی از کارگران که شرایط بازنشسته شدن را داشتند با همکاری اداره کار بازنشست شدندو با تلاشهایی که طی ۲ سال گذشته انجام شد مقداری از مطالبات کارگران این شرکت پرداخت شد.

دادستان خرم آباد با بیان اینکه به منظور رفع مشکلات مالی این شرکت و پرداخت مطالبات کارگران شرکت پارسیلون مقداری از زمینهای اطراف این کارخانه تغییر کاربری داده شدند یادآور شد: از محل فروش این زمین‌ها مقداری از مطالبات پرداخت خواهد شد.

رازانی در خصوص ۳ کلاهبردار خودرو در خرم آباد، اظهار کرد: حکم قانونی اعدام متهم (ب-و) صادر شده و منتظر انجام مراحل و تشریفات قانونی در دستگاه قضا هستیم تا این حکم اجرا شود.

دادستان خرم آباد اضافه کرد: برای پرداخت یک سری مطالبات مردم از این متهم، آنچه را که از اموال شناسایی شده بود مصادره کردیم اما میزان اموال در مقابل بدهیهای مردم ناچیز بود.

قاضی رازانی در خصوص یکی دیگر از کلاهبرداران فروش خودرو در خرم آباد گفت: این فرد در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و برای پرداخت بدهی‌های وی با مشکل فروش اموال او مواجه‌ایم، چون قیمت اموال این متهم گران بوده و علیرغم انتشار آگهی برای فروش آن‌ها متاسفانه خریداری اعلام آمادگی نکرده است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از کلاهبرداران فروش خودرو به نام (الف-خ) متواری است و نیروهای اطلاعاتی و انتظامی در تلاش هستند که او را دستگیر کنند.

منبع:  ایلنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا