تابش: فراکسیون ورزش مجلس نقش حمایتی،هدایتی و نظارتی خواهد داشت

یزدفردا :نایب رئیس اول فراکسیون ورزش و جوانان مجلس گفت: سعی خواهیم کرد در قالب این فراکسیون اقدامات حمایتی،هدایتی و نظارتی را ساماندهی و پی بگیریم و به هیچ وجه قصد دخالت در اجرا و جزئیات مسائل را نداریم زیرا این امر نه به صلاح و نه در شان مجلس و نمایندگان محترم است.
محمدرضا تابش در دیدار مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه ورزش کشور همچنان از نداشتن  یک راهبرد مشخص رنج می برد گفت:علیرغم صرف هزینه و وقت زیاد و تهیه طرح جامع ورزش کشور در سالیان گذشته، متاسفانه این طرح بدلیل اعمال برخی سلیقه های شخصی مدیران، اجرایی نشد و چندین سال است که خاک می خورد درحالیکه می شود اشکالات آنرا برطرف نمود و اجرائی کرد.
نماینده مردم اردکان همچنین بر لزوم تهیه هر چه زودتر لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان توسط دولت تاکید کرد و گفت: پرداختن به مسائل جوانان نباید تحت الشعاع ورزش قرار گیرد.جمعیت کشور ما جوان و نیازمند ساماندهی و برنامه ریزی اقداماتی است که جوانان را به آینده امیدوار و به آنها بها دهد.
"تابش" برنامه ریزی علمی و واقع گرایانه بر اساس ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در هر منطقه را ضروری برشمرد و گفت: در اردکان توسعه ورزش و برنامه ریزی برای امور جوانان باید متناسب با پیشرفت و توسعه صنعتی باشد و در این رابطه تقویت نقش و جایگاه هیاتهای ورزشی و تخصصی کردن آنها و ساماندهی علمی فعالیتها ونظارت بر عملکردها و هزینه کرد صحیح اعتبارات ،حائز اهمیت است.
محمدرضا تابش با اشاره به سرانه ورزرش شهرستان لزوم اتمام پروژه های عمرانی در حوزه ورزش را یاد آور شد و در این رابطه پیستهای موتورسواری و سوارکاری اردکان را از جمله مواردی عنوان نمود که علیرغم اینکه حدود 4 میلیارد ریال اعتبارات آن توسط بخش خصوصی و ردیف های دولتی تامین گردیده ، ولی متاسفانه وزارت ورزش و جوانان علیرغم برخی قولها، جهت اتمام آن اعتباری پیش بینی نکرده است.
تابش از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست تا این موضوع را به جد در دستور کار قرار دهد و با توجه به نیاز منطقه و خیل عظیم جوانان مشتاق،به خواسته چند ساله آنان جامه عمل بپوشانیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این دیدار با تبریک انتخاب نماینده مردم اردکان به عنوان نایب رئیس اول فراکسیون ورزش مجلس، بر ساماندهی و فعال نمودن هیاتهای ورزشی استان تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی نمودیم تا از سوم تیرماه جلسات تخصصی هیاتهای ورزشی تشکیل گردد.
"عباس دهقان" افزود: از برنامه های دیگر این اداره کل حل مشکلات و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان از جمله ورزشگاه بزرگ یزد است
وی با بیان اینکه در برنامه ها نگاه استانی لحاظ خواهد شد،ورزش شهرستان اردکان را دارای  قدمت زیاد و نیروی انسانی عالی برشمرد و تصریح کرد:با مرتفع شدن برخی مشکلات اداری ، رئیس اداره ورزش و جوانان اردکان در چند روز آینده معرفی می گردد.
"دهقان" با تقدیر از حمایتهای بسیار خوب نماینده مردم اردکان از ورزش استان و علی الخصوص شهرستان اردکان در تامین امکانات و بودجه های مطلوب،تداوم این حمایتها و امکان ارتباط تنگاتنگ با نماینده مردم اردکان را درخواست نمود.
در این جلسه درخصوص مواردی همچون تعیین وضعیت اداره ورزش و جوانان اردکان،پروژه های ورزشی شهرستان،فعال نمودن هیاتهای ورزشی و اجرای برنامه های مربوط به جوانان بحث و تبادل نظر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا