به گزارش روابط عمومی فرمانداری ادکان "احمد کمالی"در بازدید دیروز از تعدادی از روستاهای بخش خرانق و در جریان سرکشی از پروژه در دست احداث سد زیرزمینی میل سفید ،درخصوص مطالعه و بررسی انتقال اب این سد جهت مصرف خانگی در مرکز بخش خرانق دستور پیگیری داد.

     فرماندار اردکان در این بازدید با توجه به میزان بالای آب استخراجی در این منطقه و کیفیت نسبتا خوب آب گفت:در صورتیکه با انجام آزمایشات و بررسیهای لازم کیفیت آب جهت مصرف شرب وبهداشت مشخص شود انتقال ان باعث حل مشکل کم آبی در روستای خرانق خواهد بود .

     وی در ادامه حضور در بخش خرانق ضمن بازدید ازمراحل ابتدایی کارساخت پروژه پایگاه امدادو نجات جاده ای در خرانق از طریق گفتگوی تلفنی با سرپرست هلال احمر اردکان خواستار تسریع در عملیات اجرایی پروژه شد .

     بازدید ازطرح های عمرانی در حال اجرای روستای مزرعه میرها و بررسی مشکلات جاده در دست احداث این روستاها از دیگر برنامه های دیروز فرماندار اردکان بود که در خصوص تکمیل طرح های مرمتی نیمه تمام این روستا قول پیگیری تخصیص اعتبار داد.

     فرماندار اردکان همچنین از 3مجموعه پرورش دام سبک در خرانق بازدید کرد و ضمن استماع مشکلات گله داران این منطقه از نزدیک در زمینه تسطیح و مرمت راه های مواصلاتی به این مراکز قول پیگیری داد.
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا