به گفته "روح الله مروتی"وجه تسمیه این موسسه براساس یاد 3شهید گمنامی است که درجوار دانشگاه آزاد اردکان بخاک سپرده شده اند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،عصر دیروز باحضور امام جمعه و فرماندار اردکان و مسئول مرکز فرهنگی سیره شهدا در قم ،موسسه فرهنگی عشق+3افتتاح شد .

     "حجت الاسلام ماندگاری"مسئول مرکز فرهنگی سیره شهدا در قم در مراسم افتتاح این موسسه با ذکر نکات ارزشمند در زمینه کار برای شهدا به بیان مرامنامه و اساسنامه الهی این موسسه پرداخت و گفت : اول باید تکلیف خود را بشناسیم تکالیف دینی،درسی،صنفی وخانوادگی همه و همه دارای اهمیت است و حضور ما در این محافل نباید باعث غفلت ما از تکالیف شرعی،اخلاقی و قانونیمان شود.دوم مجاهدت در مسیر انجام وظیفه و تکلیف وسوم گمنامی،سعی کنیم از پرنام بودن بپرهیزیم ،تبلیغ دراینجافقط در صورتی مجاز است که برای معرفی مکتب شهدا باشد ونه تبلیغ اسم ،نام و عنوان ما ،این 3مورد مهمترین نکات اساسنامه الهی این موسسه است .

     بزرگترین اهداف کار فرهنگی ترویج ارزشهای ناب اسلامی،زمینه سازی فرج امام زمان وحفظ دستاوردهای انقلاب است که برای تحقق تمامی این اهداف شهدا بهترین وسیله هستند .

     گفتنی است این موسسه در حال حاضر در ساختمان استیجاری واقع در انتهای خیابان رسالت راه اندازی شده و برنامه هایی نظیر جمع آوری آثار شهدا،برگزاری یادواره شهدای گمنام،حمایت و تامین امکانات مورد نیاز برای یادواره هایی که در سطح شهرستان برگزار می شود وبرگزاری شب خاطره و روایتگری دفاع مقدس بصورت هفتگی می باشد .

     به گفته "روح الله مروتی"وجه تسمیه این موسسه براساس یاد 3شهید گمنامی است که درجوار دانشگاه آزاد اردکان بخاک سپرده شده اند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا