رئيس فدراسيون فوتبال با ارسال نامه‌اي به معاونت مطبوعات داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي خواست که از درج آگهي مدارس غير مجاز فوتبال در مطبوعات جلوگيري شود.

علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در نامه‌اي به معاونت مطبوعات داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، ‌نسبت به درج آگهي‌هاي مدارس فوتبال غيرمجاز به نکاتي مهم اشاره کرد.

در اين نامه نوشته است:

با آرزوي توفيق روز افزون جنابعالي و با احترام به عرض مي‌رساند تعداد زيادي از علاقمندان و بازيکنان رده‌هاي سني نونهالان، نوجوانان و جوانان هر ساله توسط افرادي که فاقد مجوز فعاليت قانوني از فدراسيون فوتبال و هيئت‌هاي فوتبال استان‌ها هستند، مورد سودجويي، ‌اخاذي و کلاهبرداري واقع مي‌شوند.

در اين بين جرايد و مطبوعات به خصوص روزنامه‌هاي ورزشي نقش مهمي در جذب مخاطب داشته و بعضا مشاهده مي‌شود که به واسطه کسب درآمد بيشتر دقت کافي در کنترل مجوز قانوني اين افراد تحت عنوان مدارس فوتبال به عمل نمي‌آيد.

لذا خواهشمند است به مبادي ذيربط ابلاغ کنيد از درج هرگونه آگهي براي تست در مدارس فوتبال بدون مجوز از اين فدراسيون يا هيئت فوتبال استان خودداري کنند تا از اين راه نسبت به حفظ حق و حقوق جوانان عزيز کشورمان اهتمام وي‍ژه به عمل آيد.

لازم به ذکر است که مجوز اين مدارس فوتبال بايد به روز باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا