سرمربي تيم ملي واليبال ايران پس از پيروزي مقابل ژاپن در آخرين بازي رقابت‌هاي انتخابي المپيک گفت: به بازيکنانم گفتم از بازي مقابل ژاپن با تاريخچه قوي واليبال لذت ببرند.

خوليو ولاسکو در نشست خبري پس از برتري 3 بر صفر مقابل ايران در رقابت‌هاي انتخابي المپيک اظهار داشت: اول از همه مي‌خواهم به صربستان و استراليا براي راهيابي به المپيک و به ژاپن براي برگزاري اين مسابقات تبريک بگويم.


وي ادامه داد: به بازيکنانم تبريک مي‌گويم زيرا بازي کردن در اين مسابقه کار راحتي نبود. ما به خاطر از دست دادن المپيک ناراحت بوديم و ژاپن هم به همين دليل خوشحال نبود. بنابراين يک بازي حيثيتي براي دفاع از غرور، فدراسيون و کار خودمان انجام داديم.


سرمربي تيم ملي واليبال ايران خاطرنشان کرد: از بازيکنانم خواستم ناراحت نباشند. به آنها گفتم که بايد از بازي کردن در چنين فضايي در ژاپن با تاريخچه قوي واليبال لذت ببريم و آنها اين کار را انجام دادند.


ولاسکو اظهار داشت: به خوبي تاکتيک‌هايمان را به ويژه در سرويس و دفاع در زمين پياده کرديم. علاوه بر سرويس‌هاي قدرتي به روشي تاکتيکي از اين ضربات استفاده کرديم و به خاطر حملات ژاپني‌ها تغييراتي در دفاع خود به وجود آورديم.


وي افزود: دفاع ما در ضد حملات بهتر از ژاپن کار کرد. به بازيکنانم گفتم نبايد اعتراض کنند. اين گروه بازيکنان مي‌توانند پيشرفت کنند و من اميدوارم دوره بعدي به المپيک راه يابند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا