رئيس کميته فوتسال از مشخص شدن تکليف سرمربيگري تيم ملي تا پايان هفته جاري خبر داد.

علي صانعي پس از ناکامي تيم ملي فوتسال ايران در رقابت‌هاي قهرماني آسيا روز گذشته با عباس ترابيان ديدار و گفت‌وگو کرد و گزارش عملکرد تيم را به رئيس کميته فوتسال داد.

ترابيان در اين باره به گفت: با سرمربي تيم ملي جلسه‌اي برگزار کرديم و صانعي گزارش کاملي از عملکرد تيم ملي داد تا آن را با کفاشيان در ميان بگذاريم.

وي در خصوص بقا يا رفتن صانعي خاطرنشان کرد: دو گزارش ديگر را نيز بايد بگيريم و پس از آن با کميته فني و رئيس فدراسيون فوتبال مسائل را مطرح کنيم. تا پايان هفته جاري در خصوص سرمربي تصميم گيري مي‌کنيم.

رئيس کميته فوتسال در پاسخ به اين سوال که آيا سرمربي ديگري مد نظر مسئولان است، تاکيد کرد: در حال حاضر ترجيح مي‌دهم هيچ گزينه‌اي را مطرح نکنم و تا پايان هفته همه چيز مشخص خواهد شد.

به گزارش فارس تيم ملي فوتسال ايران در دوازدهمين دوره مسابقات قهرماني آسيا با هدايت علي صانعي نتوانست به فينال مسابقات راه يابد و به مقام سومي بسنده کرد. پس از اين ناکامي صانعي از رفتن خود پس از اتمام قراردادش در مردادماه خبر داد. ترابيان هم هر چند از تقويت کادر فني خبر داد اما اعلام کرد با قدرت از صانعي حمايت خواهد کرد. به هر حال بايد ديد تا پايان هفته چه کسي هدايت تيم ملي فوتسال ايران را برعهده مي‌گيرد.

جام جهاني فوتسال آبان ماه به ميزباني تايلند برگزار مي‌شود و به همين دليل بايد هر چه زودتر تکليف سرمربي مشخص شود تا او بتواند برنامه‌ريزي‌هاي لازم را انجام دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا