مدير تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با هيچ‌کس مشکل ندارم و روز گذشته هم 2 ساعت با رويانيان درددل کردم.

علي پروين درباره ديدار روز گذشته‌اش با رويانيان گفت: اين جلسه حدود 2 ساعت به طول انجاميد و هرچه در دلم بود را به سردار گفتم و سعي نکردم چيزي را در خودم نگه دارم. اگر حرفي مي‌زنم نگران پرسپوليس هستم چون فصل گذشته همه در اين تيم سختي کشيدند.

وي افزود: آرزو مي‌کنم امسال تيم خوب، قلدر و مستحکمي را راهي دو جام کنيم تا انشاءالله اتفاقات گذشته جبران شود. بايد اين را بدانيم که باتوجه به حساسيت‌هاي ليگ برتر در حال حاضر بايد تمرکز لازم را براي حضور در اين مسابقات داشته باشيم و نگوييم حالا که بازيکنان جذب شدند همه چيز تمام شده است. بازيکناني که آمدند بايد خودشان را نشان دهند.

پروين در جواب به اين سؤال که آيا بازيکناني که به پرسپوليس آمدند خوب هستند گفت: خداوکيلي نفرات خوبي را جذب کرديم اما انشاءالله دو سه بازيکن قلدر، تکنيکي و کاربلد خارجي نيز بگيريم تا تيمي به مراتب قوي‌تر و خطرناک‌تر را داشته باشيم.

مدير تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شايعاتي مبني بر خريد امتياز برخي تيم‌هاي ليگ برتري گفت: به اين حرف‌ها توجه نکنيد. برخي اين صحبت‌ها را انجام مي‌دهند که نبايد روي آن حساب کرد.

سرمربي پيشين تيم ملي درباره بازي سه شنبه ايران و قطر گفت: اين بازي حساس نياز به دعوت ندارد. هواداران مي‌دانند بايد چطور از تيم ملي حمايت کنند. قبلا گفتم باز هم مي‌گويم برد براي ما حياتي است. به هيچ عنوان حق نداريم قطري‌ها را دستکم بگيريم چون هر بازي حکم فينال را دارد. اگر در همان نيمه اول کار را تمام کنيم شاهکار کرده‌ايم.

پروين درباره وضعيت محمد پروين تصريح کرد: محمد چوب پسر پروين بودن را مي‌خورد اما انشاءالله تمريناتش را ادامه خواهد داد و با توانايي خودش به يک تيم خوب مي‌رود. هر وقت محمد در تيم‌هاي ليگ يک بازي کرده تيمش به ليگ برتر صعود کرده و اين نشان مي‌دهد محمد تلاش خود را انجام مي‌دهد.

سرمربي پيشين تيم ملي در ادامه درباره جام ملت‌هاي اروپا اظهار داشت: شب گذشته براي اولين بار بازي دانمارک و هلند را ديدم. مي‌گويند فوتبال قابل پيش بيني نيست و اين موضوع شب گذشته ثابت شد. بازي آلمان و پرتغال را ديدم که بازي بدي نبود اما به نظر من اسپانيا اگر اتفاقي برايش پيش نيايد شانس اصلي قهرماني است.

پروين خاطرنشان کرد: نبايد فراموش کرد شب گذشته بازي دوستانه بسيار قشنگي بين برزيل و آرژانتين برگزار شد. خدا را شکر مسي پس از مدت‌ها موفق شد بازي خوبي براي آرژانتين به نمايش بگذارد و نتيجه‌اش را هم ديديد. آرژانتين با برتري 4 بر 3 در اين بازي نشان داد تيمي بسيار خطرناک و فرصت‌طلب است و اگر مسي آماده باشد سخت مي‌شود اين تيم را کنترل کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا