یزدفردا "تلنا نوشت:سامانه پاسخگویی به شکایات برای دریافت و بررسی پیشنهادات، نقطه نظرات، انتقادات و شکایات و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان شرکت های مخابرات استانی راه اندازی شد.
 
تلنا:سامانه پاسخگویی به شکایات برای دریافت و بررسی پیشنهادات، نقطه نظرات، انتقادات و شکایات و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان شرکت های مخابرات استانی راه اندازی شد.
به گزارش تلنا،این سامانه با امکان ارائه کد رهگیری 17 رقمی، تحت نظارت بازرسی شرکت مخابرات ایران ایجاد و راه اندازی شده است.
شرکتهای مخابرات استانی برای دسترسی آسان مشترکان استان به سامانه مذکور، آدرس لینک مورد نظر را در صفحه اصلی وب سایت خود ایجاد کرده و به شکوائیه ها و درخواستها، تحت بازرسی شرکت مخابرات همان استان، طی مدت زمان 15 روز رسیدگی می کنند.
با استقرار این سامانه دسترسی مردم به مسئولان برای ارسال شکایات و اعلام نارضایتی های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌شود تا ضمن رسیدگی به شکایات، امکان برخورداری از نظرات و پیشنهادات مردم به عنوان بازخورد عملکرد شرکتها سریعتر انجام شود.
افزایش سطح رضایتمندی با توجه به توسعه فرهنگ مشتری مداری و تسهیل فرآیند دریافت، بررسی و پاسخگوئی به شکایات به شکلی کارآمد و اثربخش و جلوگیری از سردرگمی آنان برای طرح شکایت‌هایشان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از اهداف راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا