یزدفردا :اقدام اداره کل استاندارد استان اصفهان در خصوص شناسایی و معرفی بیش از 190 واحد متخلف صنفی به سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان جهت اعمال قانون تشریح شد
 بازرسین و کارشناسان این اداره کل در راستای اجرای طرح طاها ( طرح اجرای هماهنگ استاندارد ) در بازار ، بیش از 190 واحد صنفی متخلف را شناسایی نمودند که جهت اعمال قانون به سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اصفهان و تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند .

بر اساس این گزارش بازرسین اداره کل استاندارد با مشارکت شرکت های بازرسی همکار از حدود 3700 واحد صنفی و مراکز عرضه و فروش فرآورده ها و کالاهای مشمول استاندارد اجباری ، بازرسی به عمل آورده که در مرحله اولیه بازرسی ، تذکر و اخطاریه های لازم را مبنی بر عدم عرضه فرآورده های غیر استاندارد به آنان ابلاغ نموده اند . لیکن با وجود تذکرات و اخطارهای داده شده در مرحله دوم بازرسی ها ، متاسفانه بیش از 190 واحد صنفی متخلف که بدون توجه به اخطارهای قبلی به عرضه محصولات غیر استاندارد مبادرت نموده بودند ، شناسایی و اقدامات قانونی لازم در این زمینه صورت پذیرفته است .  

 این واحد های صنفی متخلف به سازمان صنعت ، معدن و تجارت ؛ و تعزیرات حکومتی استان اصفهان معرفی و پرونده آنان تا حصول نتیجه و اعمال قانون ، مفتوح و مورد پیگیرد قرار گرفته است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا