ليست مازاد تيم امير قلعه نوعي آماده است و حتي وي پس از ورود به اين تيم آنرا ارائه کرد اما اين ليست بصورت رسمي اعلام مي شود تا بازيکنان بتوانند با شرايط مناسب براي آينده خود اقدام کنند.

چند بازيکن سال قبل در اين فهرست حضور دارند و امير قلعه نوعي قصد ندارد آنها را براي تيم فصل آينده خود حفظ کند به همين دليل نام آنها را در فهرستي ويژه به علي فتح اله زاده ارائه کرده است تا مدير عامل استقلال اقدامات لازم را در اين خصوص انجام دهد تا بازيکنان پس از تسويه حساب بتوانند با شرايط ايده آل از تيم جدا شده و براي آينده خود تصميم گيري کنند.

نام حميد عزيز زاده نيز در کنار مهدي امير آبادي که پيش از اين صحبت از جدايي اش مطرح بود قرار گرفته است البته گفته مي شود با اينکه شرايط اميرآبادي براي ماندن در تيم استقلال مهيا نيست اما اعلام شده که بدليل رابطه خوب وي با امير قلعه نوعي و شاگردي چند ساله وي در کنار اين مربي،احتمال ماندنش در تيم وجود دارد اما اين شرايط در خصوص جواد شيرزاد و عزيز زاده صادق نيست.

از طرف عنوان شده است که شريفات در ليست انتظار امير قلعه نوعي است زيرا وي نظر قطعي خود را در خصوص اين بازيکن اعلام نکرده است و قصد دارد که شرايط را مورد بررسي قرار دهد و پس از آن در خصوص ماندن و همکاري با اين بازيکن تصميم نهايي را اتخاذ کند.

شايان ذکر است از طرف شريفات در انتظار پاسخ مسئولان و مربي تيم استقلال براي ادامه همکاري با اين تيم است زيرا در غيراين صورت وي بايد براي گرفتن رضايت اقدام کند و تيمش را اعلام کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا