در ارزيابي اين دوره از جشنواره به لحاظ ترغيب و تشويق و ايجاد انگيزه در كليه شركت كنندگان،افرادي كه در بيش از يك بخش حائز رتبه برتر شده بودند را تنها بر مبناي بخشي كه بيشترين امتياز را كسب نمودند اعلام و زمينه حضور ديگر روابط عمومي ها را فراهم نموده است

یزدفردا :هيات داوران ضمن سپاس از كليه ي افرادي كه در چهارمين جشنواره روابط عمومي هاي برتر شهرستان تفت شركت نموده اند، نتايج اين دوره از جشنواره را به شرح ذيل اعلام ميدارد:

در ارزيابي اين دوره از جشنواره  به لحاظ ترغيب و تشويق و ايجاد انگيزه در كليه شركت كنندگان،افرادي كه در بيش از يك بخش حائز رتبه برتر شده بودند را تنها بر مبناي بخشي كه بيشترين امتياز را كسب نمودند اعلام و زمينه حضور ديگر روابط عمومي ها را فراهم نموده است كه ضمن تقدير و تشكر از آنها اميد است اين داوري عادلانه انجام شده باشد هر چند كه هدف اصلي ايجاد انگيزه و رقابت سالم است ولي خطاهاي ناخواسته رامنتفي نمي داند.

امسال 40 اداره و نهاد دولتي آثار خود را در 7 بخش ارتباط با رسانه،ارتباط مردمي،ارتباط درون سازماني،ارتباط الكترونيك،تبليغات و انتشارات،پژوهش و افكار سنجي و فعاليت هاي ويژه به دبير خانه جشنواره ارسال نمودند. هيات داوران در يك گروه سه نفره به بررسي آثار رسيده پرداخت كه در نهايت  نفراتي به عنوان رتبه ي اول و دوم معرفي شدند.

نتايج:

هيات داوران ضمن ارزشمند دانستن كليه فعاليت هاي انجام شده در روابط عمومي ادارات شهرستان نتايج بررسي هاي خود را به شرح ذيل اعلام ميدارد:

رتبه اول در بخش ارتباط با رسانه

1-   رتبه اول در بخش ارتباط با رسانه تعلق مي گيرد به روابط عمومي اداره مخابرات شهرستان تفت و ضمن تقدير از روابط عمومي اداره آموزش و پرورش تفت،رتبه دوم تعلق مي گيرد به روابط عمومي كميته امداد امام خميني(ره) هم چنين هيات داوران روابط عمومي اداره منابع طبيعي را شايسته تقدير مي داند.

رتبه اول در بخش ارتباط مردمي

2-      رتبه اول در بخش ارتباط مردمي تعلق مي گيرد به اداره برق تفت

رتبه اول در بخش تبليغات و انتشارات

3-   رتبه اول در بخش تبليغات و انتشارات تعلق مي گيرد به روابط عمومي آموزش و پرورش شهرستان تفت،هم چنين هيات داوران ضمن تقدير از روابط عمومي هاي شهرداري و بهزيستي تفت،رتبه دوم در بخش تبليغات و اطلاع رساني را روابط عمومي جمعيت هلال احمر تفت معرفي نمود.

رتبه اول در بخش ارتباط الكترونيك

4-      رتبه اول در بخش ارتباط الكترونيك تعلق مي گيرد  به روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان شهرستان تفت

  رتبه اول در بخش پژوهش و افكار سنجي

5-   رتبه اول در بخش پژوهش و افكار سنجي تعلق مي گيرد به روابط عمومي اداره بهزيستي شهرستان تفت و رتبه دوم در اين بخش تعلق مي گيرد به روابط عمومي مركز جامع روانپزشكي اين شهرستان. هم چنين هيات داوران روابط عمومي ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري را شايسته تقدير در اين بخش اعلام نمود.

رتبه اول در بخش ارتباط درون سازمان

6-   رتبه اول در بخش ارتباط درون سازماني، تعلق مي گيرد به روابط عمومي بيمارستان شهيد بهشتي تفت، هم چنين هيات داوران ضمن تقدير از روابط عمومي ادارات برق،شهرداري،شبكه بهداشت و مركز جامع روانپزشكي،رتبه دوم در اين بخش را روابط عمومي اداره تبليغات اسلامي تفت معرفي نمود و روابط عمومي آْب و فاضلاب روستائي را شايسته تقدير اعلام نمود.

رتبه اول در بخش نوآوري و فعاليت هاي ويژه

7-   رتبه اول در بخش نوآوري و فعاليت هاي ويژه تعلق مي گيرد به روابط عمومي شهرداري تفت، هم چنين هيات داوران ضمن تقدير از روابط عمومي جمعيت هلال احمر و بيمارسشتان شهيد بهشتي ،روابط عمومي مركز آموزش فني و حرفه اي را شايسته تقدير اعلام نمود.

 

بخش مديران:

 هيات داوران در اين بخش ضمن تقدير از كليه مسئولان ادارات شهرستان تفت بواسطه همكاري در برنامه هاي روابط عمومي،آقايان محمدرضا صادقيان مدير شركت مخابرات و دكتر احمد دهقان رئيس بيمارستان شهيد بهشتي تفت را به عنوان مديران برتر اعلام نمود.

 

بخش كارشناس برتر:

هيات داوران فردي را حائز رتبه برتر ندانست.

 

بخش خبرنگاران برگزيده:

خبرنگاران محلي

هيات داوران در بخش خبرنگاران محلي تنديس جشنواره  و لوح تقدير را اهدا مي كند به آقاي سيد حسين ميركريمي خبرنگار صدا و سيماي واحد تفت و خانم اعظم فلاح خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي منطقه تفت

 خبرنگاران استاني

در بخش خبرنگاران استاني تنديس جشنواره و لوح تقدير را اهدا مي كند به محمد حسين فلاح خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران منطقه يزد.

وب سايت هاي استاني

هيات داوران در بخش وب سايت هاي استاني تنديس جشنواره و لوح تقدير را اهدا مي كند به حسين جلالي سردبير سايت يزدفردا.

 

بخش ويژه جشنواره:

هيات داوران در اين بخش ضمن گراميداشت ياد و خاطره 400 شهيد والامقام و 14 شهيد طلبه ي اين شهرستان تنديس جشنواره و لوح تقدير را به دليل فعاليت هاي ويژه تبليغات و اطلاع رساني ، پيگيري و خدمت صادقانه در اين عرصه در طول دفاع مقدس اهدا مي كند به خانواده طلبه ي شهيد مهدي ابوطالبي.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا