حادثه واژگونی خودرو سمند که در کیلومتر 30 جاده طبس- ده محمد، مقارن ساعت 17 امروز پنج شنبه رخ داد، کودک 6 ساله در مقابل چشمان والدین و اعضای خانواده اش جان داد.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: حادثه واژگونی خودرو سمند که در کیلومتر 30 جاده طبس- ده محمد، مقارن ساعت 17 امروز پنج شنبه رخ داد، کودک 6 ساله در مقابل چشمان والدین و اعضای خانواده اش جان داد.

گزارش خبرنگار "یزدفردا" حاکی است، خودرو سمند که از مشهد به مقصد اصفهان در حرکت بود بعلت خواب آلودگی راننده و سرعت غیرمجاز از جاده خارج و بدلیل فقدان شانه خاکی و عدم شیب شیروانی مناسب واژگون گردید و فاصله 70 متر از محور آسفالته به حاشیه پرتاب شد.

در این حادثه دلخراش "متین" 6 ساله از سرنشینان خودرو در دم جان باخت و 5 نفر دیگر به بیمارستان سیدمصطفی خمینی طبس منتقل شدند که در حال حاضر حال 2 سرنشین عقب خودرو که از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند وخیم گزارش شده است.

شاهدان عینی در گفت و گو با خبرنگار یزدفردا با اعتراض به تاخیر و نقص حضور نیروهای امدادی اورژانس بیمارستان طبس، عدم وجود شانه خاکی مناسب جاده طبس- ده محمد را پس از 33 سال بسیار نگران کننده و تاسف بار خواندند و از مسئولان شهرستان خواستند تا این معضل که تاکنون جان افراد بسیاری را گرفته و در مخاطره انداخته است، هرچه سریعتر مرتفع گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا