مهاجم جديد تيم فوتبال صباي قم گفت که به خاطر صداقت کادر مديريتي، سرمربيگري يحيي گل محمدي، جواني و شخصيت بالايي که سال گذشته صبا کسب کرده به اين تيم پيوسته است.

محسن خليلي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران، درباره پيوستنش به تيم فوتبال صباي قم، اظهار کرد: سال گذشته اشتباه بزرگي کردم و مدت زمان انتخاب تيمم زياد شد. از همين رو فصل بدنسازي را از دست دادم و مجبور شدم که يک نيم فصل هم بيرون بنشينم. اين کار را کردم چون احساس مي‌کردم که به مجموعه پرسپوليس بر مي‌گردم و تا روز آخر هم منتظر بودم، اما اتفاقاتي افتاد و کادر فني علاقه‌اي به بازگشت من نداشت. از همين رو تصميم گرفتم که تيمم را زودتر انتخاب کنم و در فصل بدنسازي حضور داشته باشم.

خليلي ادامه داد: علاوه بر صبا يکي، دو پيشنهاد ديگر هم داشتم که خيلي جدي نبودند، ولي پيشنهاد صباي قم جدي شد و با مذاکراتي که داشتيم خيلي زود به توافق رسيديم. دليلش هم اين بود که بين کادر مديريتي باشگاه صداقت وجود داشت و يحيي گل محمدي نيز به عنوان سرمربي اين تيم حضور دارد، اين دو عامل، جواني تيم و شخصيت بالايي که صبا سال گذشته به دست آورده بود، باعث شد که اين تصميم را بگيرم.

خليلي در ادامه بيان کرد: يکي از حسن‌هاي صبا اين است که استخوان بندي سال گذشته را حفظ کرده و فقط رضا عنايتي از اين تيم جدا شده است. کمتر اتفاق مي‌افتد که تيمي شاکله اصلي تيمش را نگه دارد. در حال حاضر اميدوارم با توجه به کاري که ويسي سال گذشته انجام داد و حضور گل محمدي بتوانيم بهتر از سال قبل عمل کنيم.



وي در پاسخ به اين سوال که آيا صبا اين پتانسيل را دارد که عنوان فصل گذشته‌اش را تکرار کند، گفت: چرا که نه. صباي قم اين پتانسيل را دارد. سال گذشته بازيکنان بي‌تجربه بودند، اما امسال با تجربه تر شده‌اند و مي‌توانند بهتر کار کنند و تکرار آن عنوان دور از دسترس نيست.

وي همچنين درباره حضور صبا در آسيا نيز گفت: تيم ما در اين مسابقات کار سختي دارد، چرا که ليگ قهرمانان يکي، دو مرتبه بالاتر از ليگ خودمان قرار دارد و بايد در طول فصل با تمريناتي که انجام مي‌دهيم بتوانيم در ليگ قهرمانان عملکرد خوبي داشته باشيم.

مهاجم جديد صباي قم اظهار کرد: اميدوارم در کنار بازيکنان صبا سال خوبي را داشته باشم و بتوانم جواب اعتماد کادر فني يحيي گل محمدي را که لطف زيادي به من داشتند را بدهم.

خليلي که شماره 10 صباي قم را بر تن خواهد کرد، گفت: در مس شماره هفت مي‌پوشيدم و حالا شماره 10 به من رسيد. همه معمولا مرا با شماره 9 که در پرسپوليس و تيم ملي مي‌پوشيدم مي‌شناسند، اما تصميم گرفتم پس از اين که از پرسپوليس جدا شدم، ديگر شماره 9 را بر تن نکنم تا هميشه خاطرات خوبي که با اين پيراهن در پرسپوليس داشتم باقي بماند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا