یزدفردا:نزدیک به 200 نفر در سیزدهمین مسابقات ملی مهارت در استان یزد ثبت نام کردند

مسئول المپیاد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از شرکت 191 کار آموز در سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرحله شهرستانی خبر داد .

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد جلال میر جلیلی در این باره گفت : در این دوره از مسابقات 191 نفر در 23 رشته  از 29 رشته تأیید شده ثبت نام کرده اند که این افراد در مرحله اول در مسابقات شهرستانی به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان به مسابقات استانی راه پیدا می کنند .

وی بیان کرد : افراد ثبت نام شده در دوره مشابه قبل 174 نفر و در 19 رشته ثبت نامی بوده اند که نشان می دهد این دوره از مسابقات با استقبال بیشتری مواجه بوده است .

وی بیشترین آمار شرکت کنندگان در مسابقات را در مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای یزد با ثبت نام 54 نفر عنوان کرد .

میر جلیلی افزود : رشته رباتیک با ثبت نام و شرکت 27 نفر بیشترین استقبال را در بین کارآموزان داشته است .

مسئول المپیاد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ابراز کرد : مرحله شهرستانی سيزدهمين دوره مسابقات ملی مهارت خرداد ماه سال جاري انجام مي شود و برگزيدگان اين مرحله در مرحله استانی که  به صورت پروژه عملي 29 و 30  تير ماه برگزار می شود ، شرکت می کنند و قبول شدگان مرحله استاني نیز به مرحله كشوري كه شهريور ماه سال جاري برگزار مي شود ، راه مي يابند .

میر جلیلی در ادامه خاطر نشان کرد : برگزيدگان نهايي اين دوره از مسابقات ملي مهارت به همراه برگزيدگان دوازدهمين مسابقات ملي مهارت كه 29 بهمن تا 2 اسفند ماه  سال گذشته برگزار شد ، پس از شركت در اردوهاي آماده سازي براي حضور در چهل و دومين مسابقات جهاني مهارت كه در سال 2013 در كشور آلمان برگزار خواهد شد ، اعزام مي شوند .  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا