یزدفردا "طی در نشستی با حضور مسوولان  در محل ستاد و مركز خدمات سرمایه گذاری استان یزد  مسایل و مشكلات یك سرمایه گذار هندی فعال در بخش معدن استان یزد بررسی شد
رییس سازمان اموراقتصادی و دارایی استان یزد در این نشست  با اشاره به رشد و توسعه سرمایه گذاری دراستان طی سال های اخیر،گفت: مدافع بحث سرمایه گذاری دراستان هستیم و ازفعالان و تلاشگران این بخش حمایت می كنیم.
به گزارش یزدفردا "مراد میرعلی'درادامه افزود: تمام تلاش خود را برای توسعه سرمایه گذاری و رونق آن در استان به كار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینكه این سازمان در راستای رفع موانع فراروی سرمایه گذاری تلاش می كند، اظهار امیدواری كرد: با حمایت بیشتر از این بخش و رفع موانع و مشكلات، شاهد رونق بیشتر سرمایه گذاری در استان باشیم.
در این نشست در خصوص مشكلات شركت هندی سرمایه گذار در بخش معادن استان از جمله جاده مناسب دسترسی به این معادن، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیماتی  در جهت رفع موانع و مشکلات موجود اتخاذ شد .

بررسی مسایل و مشكلات سرمایه گذار خارجی از جمله وظایف اصلی مركز خدمات سرمایه گذاری استان یزد می باشد


استان صنعتی و معدنی یزد، دارای ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه برای سرمایه گذاری است و وجود واحدهای صنایع ، معادن، كارخانجات و واحدهای بزرگ تولیدی نظیر فولاد، سنگ آهن بافق، زغال سنگ طبس و كاشی این استان را به قطب صنعتی و معدنی كشور تبدیل نموده است و بستر و زمینه لازم را برای سرمایه گذاری در این بخش فراهم نموده است.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا