مربي جديد فوتبال استقلال گفت:‌مي‌دانم توقعات بالا است اما هدف‌مان اين است که يک ستاره ديگر به ستاره‌هاي استقلال اضافه کنيم. م

جيد صالح درباره حضورش در استقلال به عنوان دستيار اميرقلعه نويي عنوان کرد: فکر مي‌کنم مربيگري در استقلال و کنار پرافتخارترين مربيان ليگ کم از سرمربيگري نيست و از بين گزينه‌هايي که براي کار کردن داشتم استقلال شرايطش بهتر از همه بود.

وي درباره اينکه آيا پيش از اين هم با امير قلعه‌نويي هم همکاري داشته يا خير، اظهار داشت: اين تجربه دوم من محسوب مي شود. سال 86 که از تيم مس کرمان با هم همکار بوديم به استقلال آمديم و اين تيم را قهرمان جام حذفي کرديم. قلعه‌نويي کارم را ديده بود. ضمن اينکه من استقلال را در شرايط خوبي حتي براي قهرماني در آسيا مي‌بينم و پس از جلسه‌اي که با هم گذاشتيم تصميم گرفتم به استقلال بيايم.

صالح افزود: کار کردن در تيم بزرگي مثل استقلال و حضور در کنار شخص بزرگي مثل امير قلعه‌نويي باعث مي‌شود خلعي که در زمان سرمربيگري‌ام در سايپا از بابت داشتن تجربه بهتر احساس مي‌کردم در استقلال آن را از بين ببرم. البته اين امانتي است که از پيشکسوتان استقلال و قديمي‌هاي اين تيم به من رسيده و من از همين جا از همه قديمي‌هاي استقلال کسب اجازه مي‌کنم. خودم را نسبت به آنها استقلالي‌ تر نمي‌دانم. اما هر چه که تاکنون ياد گرفته‌ام و از تجربه بسيار خوبم به عنوان سرمربي در سايپا بهره مي‌گيرم و به استقلال کمک مي‌کنم.

صالح ادامه داد: قطعا همکاري با استقلال رزومه خوبي براي آينده من خواهد بود و من براي چنين تصميمي حتي نگاهي هم به تجربه کارلوس کي‌روش داشتم و زماني که او سرمربي اميدهاي پرتغال بود و پس از موفقيت در تيم بار ديگر به منچستر يونايتد بازگشت و دستيار فرگوسن شد.

صالح در پاسخ به اين سؤال که آيا شرح وظايف او مشخص است يا خير،‌ گفت: من به عنوان دستيار اول به استقلال آمدم و پيش از اين سه سال در کنار منصور ابراهيم‌زاده در ذوب آهن اين سمت را داشتم.

وي درباره اينکه استقلال براي فصل بعد، کار سختي را در پيش دارد، اظهار داشت: يکي از اهداف من کسب تجربه در همين زمينه است و البته به قدرت فني و مديريت امير قلعه‌نويي اعتقاد دارم و ما به استقلال آمده‌ايم تا اين کار سخت را خوب انجام دهيم. مي‌دانم توقعات بالا است اما هدفمان اين است که يک ستاره ديگر به ستاره‌هاي استقلال اضافه کنيم.

قرارداد من با استقلال براي يک فصل است اما اين شروعي است براي قدم‌هاي بعدي و به قول چيني‌ها براي راه هزار کيلومتري بايد از قدم اول شروع کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا