همه ديديم وقتي سعيد آذري مديرعامل سابق ذوب‌آهن به ابراهيم‌زاده به عنوان يک مربي کاربلد و بومي اعتماد کرد عوايد کار چه شد .

کريم قنبري مربي سابق تيم فوتبال سپاهان که در چند بازي از ليگ يازدهم به تنهايي اين تيم را هدايت کرده بود بعد از سکانداري زلاتکو کرانچار به نوعي خانه‌نشين شد تا ادامه کار شاگردان سابقش را از جعبه جادويي منزل دنبال کند. کريم قنبري يک نيم‌فصل رقابت‌ها را از دور پيگيري کرد تا اين‌که منصور ابراهيم‌زاده بلافاصله بعد از پيوستن به نفت تهران از کريم قنبري به عنوان کمک اول نام برد.

اين‌که سرمربي سابق طلايي‌پوشان در ليگ دوازدهم به عنوان دستيار و کمک اول ابراهيم‌زاده هدايت نفتي‌ها را برعهده گرفته در نوع خودش نکته معناداري است که در مورد آن با کريم قنبري هم‌صحبت شديم. بر همين اساس قنبري به سايت گل گفت: «فوتبال بالا و پايين زياد دارد. يک روز با ساز و دهل مي‌آييد يک روزي هم در کمال ناباوري بايد جمع کنيد و برويد. فرقي هم نمي‌کند موفق باشيد يا نه.» قنبري با اشاره اين‌که همکاري با ابراهيم‌زاده را جزو افتخارات خودش مي‌داند گفت: آقامنصور در علمي کردن فوتبال نصف‌جهان نقش بسزايي داشته است.

مربي سابق سپاهان گفت: متاسفانه در فوتبال اصفهان مربيان بومي و کاربلد غريبه‌اند و خانه‌نشين. نمي‌دانم عيب کار کجاست که مديران و دست‌اندرکاران فوتبال اصفهان به غريبه‌ها بيشتر بها مي‌دهند و به خودي‌ها اعتماد ندارند. در حالي که همه ديديم وقتي سعيد آذري مديرعامل سابق ذوب‌آهن به ابراهيم‌زاده به عنوان يک مربي کاربلد و بومي اعتماد کرد عوايد کار چه شد. ويترين افتخارات فوتبال ذوب‌آهن در آسيا و ايران تکميل‌تر شد. متاسفانه اين فرهنگ در فوتبال ريشه‌دار اصفهان رخنه کرده که به غريبه‌ها بيشتر بها دهند.

کريم قنبري با بيان اينکه تمرينات نفت تهران را از اواسط خردادماه شروع مي‌کنيم گفت: با سه چهار بازيکن تراز اول باب مذاکره را گشوده‌ايم. در تيم نفت تهران اصلا بازيکن اصفهاني نداريم. با درايت مديرعامل و مجموعه نفت تهران آينده‌اي روشن را در ليگ دوازدهم پيش روي نفت تهران مي‌بينيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا