تيم ملي فوتسال ايران در ديدار رده‌بندي مسابقات قهرماني فوتسال آسيا برابر استراليا به برتري رسيد و سوم شد.

به نقل از فارس، تيم ملي فوتسال ايران در ديدار رده‌بندي دوازدهمين دوره مسابقات قهرماني آسيا عصر امروز از ساعت 16 به وقت محلي به مصاف استراليا رفت که در پايان با نتيجه 4 بر صفر به برتري رسيد.

از ابتدا ايران بازي را در اختيار گرفته بود، اما نمي‌توانست خطر جدي روي دروازه استراليا خلق کند. در اين بين بازيکنان استراليا نيز روي ضدحمله به دروازه ايران مي‌رسيدند که با واکنش‌هاي مصطفي نظري همراه بود. ايران در اين نيمه يک بار هم تير دروازه استراليا را به لرزه درآورد. در دقايق پاياني نيز بازيکنان ايران چندين موقعيت خوب به وجود آوردند اما در به ثمر رساندن گل ناکام بودند تا نيمه اول با تساوي بدون گل خاتمه يابد.

در نيمه دوم ايران به حملات خود افزود و دو بار ديگر تير دروازه حريف را به لرزه درآورد و چندين موقعيت ديگر نيز روي دروازه استراليا خلق کرد تا سرانجام جواد اصغري‌مقدم روي اشتباه بازيکن استراليا در دقيقه 4 به گل رسيد. در ادامه محمد طاهري روي پاس محمد کشاورز گل دوم ايران را به ثمر رساند.

در ادامه استراليا در يک دقيقه پاياني 5 نفره حمله مي‌کرد که بازيکنان ايران از اين موقعيت استفاده کردند و توانستند توسط جواد اصغري‌مقدم گل سوم خود را به ثمر برساندند. وحيد شمسايي نيز در ثانيه‌هاي پاياني گل چهارم ايران را وارد دروازه استراليا کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا