یزدفردا:علی آبادی:دکتر اقبال مدیرعمل شرکت ملی نفت ایران در سال 1351 پس از حضور در این سمت به کلیه کارکنان شرکت اعلام می کند که برای ارائه شکایات درخواست ها و پیشنهاداتشان می توانند مستقیما به دوفتر وی مراجعه نمایند .
 
و البته روسای قسمت های مختلف شرکت ملی نفت ایران نیز در جهت حراست از امپراطوریشان با کارکنانی که به دکتر اقبال مراجعه می نمودند بازخواست م نمودند .
همین امر باعث شد تا دکتر اقبال مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران طی بخشنامه ای به کلیه شرکت های زیر مجموعه خود به آنها اخطار دهد در صورت تکرار این بازخواست ها با بازخواست کننده در هر رده و سمتی که باشد برخورد نموده و آنها اخراج خواهند شد .
 
ای کاش مدیران مردمی ما نیز کمی به خود می آمدند و به جای قفل های برقی و کنترلی درب های خود را به روی کارکنان و مردم باز می نمودند و بیشتر خود را در معرض دید کارکنان و مردم قرار می دادند  نه اینکه یک خبرنگار برای دسترسی به بعضی از مدیران از 15 اسفندماه 90 تا کنون پیگیر باشد و نتواند با رییس دفتر ایشاتن هم ملاقاتی داشته باشد و یا بعضی از مدیران میانی و مدیران کل و یا مسئولین شهرستانها آرزوی دیدار رو در رو با مدیران ارش را تا پایان خدمتشان در آن سمت در دل داشته باشند ...........................................و خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_3297.jpeg...









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا