بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره لیست بازیکنان مازاد و مورد نیاز تیم که توسط دنیزلی اعلام شده، گفت: این اتفاقات کاملا طبیعی است وقتی فصل تمام می شود، یک سری بازیکنان باید بروند و یک عده بازیکن جدید می آیند.

یزدفردا:بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره لیست بازیکنان مازاد و مورد نیاز تیم که توسط دنیزلی اعلام شده، گفت: این اتفاقات کاملا طبیعی است وقتی فصل تمام می شود، یک سری بازیکنان باید بروند و یک عده بازیکن جدید می آیند.


رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، اظهارداشت: بالاخره سرمربی درباره بازیکنان تصمیم می گیرد و در فوتبال حرفه ای بازیکنان پول حرفه ای می گیرند و باید تصمیمات باشگاه و سرمربی تیم را بپذیرند. امیدوارم در فصل جدید رابطه بین بازیکنان و طرفداران خوب باشد و نتیجه بگیرند.

وی درباره عملکرد دنیزلی در فصل جدید گفت: به نظر من دنیزلی مربی واقعا خوبی است هرچند که فصب قبل چون بازیکن نداشت، ناکام ماند. ابزار مربی بازیکن است. دنیزلی فصل قبل بازیکن نداشت.

بازیکن سابق پرسپولیس اظهار داشت: به نظر می رسد پرسپولیس خریدهای خوبی داشته باشد. بازیکنانی که مطرح شده اند، اگر جذب شوند و در اختیار دنیزلی قرار بگیرند، تیم خوبی خواهیم داشت.

وی افزود: پرسپولیس باید یک دروازه بان خیلی خوب جذب کند. برای دفاع وسط هم اگر محسن بنگر و سید جلال حسینی را بگیرند، خیلی خوب است و خیال پرسپولیس از دفاع و دروازه اش راحت خواهد شد.

شاهرودی در پایان گفت: ناکامی پرسپولیس در فصل گذشته تاثیری در روند فصل بعد ندارد. یک سری بازیکن جدید می آیند و خون تازه ای به تیم تزریق می شود و روند خوبی خواهند داشت به شرطی که بستر لازم برای دنیزلی فرهم شود تا کارش را خوب انجام دهد. منظورم از بستر مناسب مالی است تا پرسپولیس بتواند با ایده ها و تفکرات دنیزلی نتیجه بگیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا