یزدفردا :پیشکسوت استقلال با انتقاد از عملکرد کادرفنی فصل گذشته استقلال می گوید لیاقت این تیم قهرمانی لیگ برتر بود نه عنوان سومی.

"صادق ورمزیار" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، اظهارداشت: مردم بهترین قاضی برای قضاوت درباره عملکرد استقلال در فصل گذشته هستند. این تیم بهترین مهره های فوتبال ایران را در اختیار داشت و باید قهرمان می شد نه سوم. با آن همه بازیکن ملی پوش، استقلال شایسته جایگاه بالاتری بود. این تیم بهترین تیم سالهای اخیر استقلال بود اما کادرفنی نتوانست از آن همه بازیکن استفاده کند.

وی با اشاره به مصدومیتهای پی در پی بازیکنان استقلال افزود: مقصر اصلی مصدومیتهای پی در پی بازیکنان استقلال کادر فنی بود. اگر مظلومی به بازیکنان تاثیر گذار استقلال که در لیگ فیکس بودند و برای تیم ملی هم بازی می کردند در بازیهای آسان استراحت می داد آنها مصدوم نمی شدند. کادرفنی استقلال مقصر مصدومیتهای جباری، تیموریان، کیانوش رحمتی و خسرو حیدری بود.

ورمزیار ادامه داد: عدم استفاده صحیح از بازیکنان باعث شد استقلال به این روز بیفتد. آقایان می ویند به خاطر مجیدی قهرمان نشدیم. این حرف واقعا خنده دار است. تاکی می کن که مجیدی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است اما تیم کهکشانی استقلال که نباید به یک بازیکن متکی باشد. حضور مجیدی در استقلال فصل آینده هم می تواند به این تیم کمک کند اما اگر نشد هم می توان جای خالی او را پر کرد.

پیشکسوت استقلال درباره شایعه حضورش در استقلال گفت: هنوز که قلعه نویی با من صحبت نکرده اما اگر بخواهد حتما به او و استقلال کمک می کنم. با قلعه نویی روزهای خوشی در انتظار استقلال است.
    
        

    
   

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا