دروازه‌بان فصل گذشته شاهين بوشهر با تاکيد بر اينکه سال گذشته به خاطر مهدي رحمتي از استقلال جدا نشده است گفت: دلم براي يک رقابت جانانه تنگ شده است.

وحيد طالب‌لو در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس درباره شايعه بازگشتش به استقلال صحبت‌هاي زير را مطرح کرد.

* قبل از هر چيز از وضعيت بازويت بگو؟

در حد نرم‌دوي و نرمش تمريناتم را آغاز کردم منتظر هستم تا پزشک جراحم از مسافرت بازگردد و سپس با حضور دکتر نوروزي و اصلاني درخصوص چگونگي شروع تمريناتم صحبت کنيم. بدون اجازه اين پزشکان کاري را آغاز نمي‌کنم ولي خوشبختانه دستم بهتر شده است و مشکل آنچناني ندارم.

* بايد بابت بازگشتت به استقلال تبريک بگوييم يا نه؟

خيلي از دوستان و طرفداران استقلال طي چند روز گذشته اين جمله را به من گفته‌اند. قبل از اينکه تغيير و تحول در کادر فني استقلال صورت بگيرد و قبل از بازي اين تيم با سپاهان از طرف باشگاه با من تماس گرفتند و خواستند بعد از بازي براي مذاکره به باشگاه بروم اما بعد از اين تغيير و تحولات کمي سر آنها شلوغ شد و فعلا تماسي از طرف باشگاه نداشته‌ام.

* ولي پيش‌بيني مي‌شود که به زودي با تو تماس بگيرند؟

اين يک مسئله طبيعي است و خبر باور نکردني نيست. شايد خيلي‌ها بگويند مهدي رحمتي هم در استقلال مي‌ماند ولي من به همه آنها که اين صحبت را کردند گفتم مگر سال گذشته به خاطر مهدي رحمتي از استقلال جدا شدم که امسال به خاطر او به اين تيم برنگردم؟ سال گذشته به من گفتند اگر بخواهي بماني بايد تعهد بدهي که بازي نکني و با تيم‌هاي پايه تمرين کني من هم وقتي ديدم رقابت فني نيست و مي‌خواهد در طول فصل هم چنين تصميماتي ادامه داشته باشد ترجيح دادم نمانم. البته نمي‌خواهم به گذشته برگردم .مهدي رحمتي گلر اول تيم ملي است و اميدوارم آنقدر در بازي‌هاي مقدماتي بدرخشد تا باعث صعود ما به جام جهاني شود و اين براي ما افتخار است. او نماينده ما دروازه‌بان‌ها در تيم ملي است و با توجه به فشارهايي که روي دروازه‌بان‌هاي ايراني است او با موفقيت‌اش در تيم ملي مي‌تواند از اين فشار کم کند.

* اگر استقلال به تو رسما پيشنهاد دهد تصميمت چيست؟

اگر استقلال رسما اين پيشنهاد را بدهد اولويتم قطعا استقلال خواهد بود.من واقعا شعار نمي‌دهم و اين را جدي مي‌گويم که در چند روز گذشته مردم من را شرمنده کردند و در حاليکه هنوز بازگشتم به استقلال قطعي نيست من را مورد لطف خود قرار دادند.اين را به شما بگويم که اين يک حس قلبي است که من و هواداران نسبت به هم داريم و همه چيز ربطي به مسائل فوتبالي ندارد. من و هواداران استقلال خاطرات تلخ و شيرين زيادي با هم داشتيم شايد اگر اين اتفاق رقم بخورد خيلي به نفعم باشد.

* چطور؟

خيلي وقت است که رقابت جانانه‌اي نداشته‌ام و دلم براي چنين رقابتي تنگ شده  است.خيلي وقت است که ما از رقابت سالم فاصله گرفته‌ايم و معتقدم شرايط بايد طوري رقم بخورد که همه چيز داخل زمين مشخص شود. با شناختي که نسبت به قلعه‌نويي دارم و او را يک مربي فني مي‌دانم به خوبي مي‌دانم که او به تمرينات توجه دارد و کاري به مسائل ديگر ندارد. اين را هم اضافه کنم که نگرش وحيد طالب‌لو نسبت به خيلي از موارد تغيير کرده، البته برخي مي‌گويند به خاطر شکستگي بازويم چنين صحبتي مي‌کنم اما تأکيد مي‌کنم حتي اگر براي دستم چنين اتفاقي نمي‌افتاد باز هم چنين تصميمي مي‌گرفتم. من در اين يکي دو سال اخير تجربه‌هاي بسيار زيادي کسب کرده‌ام. شايد خيلي‌ها بگويند که انتخاب شاهين بوشهر اشتباه بود اما من اينطور فکر نمي‌کنم و به طور کل نگاهم به فوتبال و آينده تغيير کرده است و شايد به همين خاطر است که تصميم گرفته‌ام اگر استقلال پيشنهاد دهد به اين تيم برگردم. براي من ديگر بازي کردن يا نيمکت نشيني مهم نيست و در واقع براي من ديگر بازي کردن همه چيز نيست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا