رئيس دپارتمان کميته داوران گفت: درب اتاق کميته داوران هميشه باز است اما عده اي با حضور بي جا قصد دارند در کار ما خلل ايجاد کنند.

حسين عسگري که در برنامه ورزش و مردم حضور پيدا کرده بود در ابتداي صحبت‌هايش در خصوص انتقاداتي که از سفرهاي پياپي وي مي‌شود گفت: اين سفرها طولاني نيست و رفت و برگشت ما سه، چهار روز طول مي‌کشد بعضي‌ها مي‌خواهند حاشيه درست کنند وگرنه در دپارتمان داوري نزديک به 8 نفر مشغول به کارند و همه چيز از طريق ايميل و پيشرفت تکنولوژي انجام مي‌شود.

وي با تکذيب اين خبر که شخصي به نام طاهريان مسئول نظارت اسکوربورد ورزشگاه آزادي است گفت: اسکوربورد بايد صحنه‌هاي بحراني را نشان ندهد و اين مسئله را آنهايي که در دپارتمان داوري کار کرده‌اند به خوبي مي‌دانند.

عسگري در خصوص اينکه گفته مي‌شود درب اتاق کميته داوران هميشه بسته است گفت: اول از همه بگويم که خوش‌اخلاقي با جدي بودن متفاوت است متأسفانه روال غلطي باب شده که داوراني که با ما کار ندارند به اتاق داوري مراجعه مي‌کنند و اين مسئله در کار کميته داوران خلل ايجاد مي‌کند اما درب اتاق من هيچ زمان بسته نيست و افرادي که در حال کار کردن هستند وظايف خود را مي‌دانند من هيچ وقت از انتقاد ناراحت نمي‌شوم و انصافا اگر منطقي باشد به آن توجه مي‌کنم.

وي در پاسخ به اين سؤال که امسال چند داور جديد به داوران ما اضافه شدند گفت: قصد داريم 5 داور را اضافه کنيم اما براي بازي‌ها داوري را گزينش مي‌کنيم که توانايي داشته باشد ما مي‌خواهيم پشتوانه سازي کنيم و روزي مي‌رسد که امثال ترکي، فغاني، مظفري‌زاده و خيلي‌هاي ديگر مي‌روند اما بيشترين پخش مستقيم براي قضاوت‌ها را محسن ترکي با 12 قضاوت و سپس آقايان فغاني و مظفري‌زاده داشتند.

وي در خصوص اينکه چرا محمود رفيعي بعد از بازي پرسپوليس و داماش محروم شد گفت: اگر در داوري بحثي اتفاق بيفتد که باعث تغيير نتيجه شود قطعا داور با محروميت مواجه خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا