ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:کارگروه ماده 15 هدفمند سازی یارانه های شهرستان ابرکوه بر برخورد با نانوایی هایی که ساعات کاری مصوب را رعایت نمی کنند تأکید کرد.

این کارگروه که برای بررسی مسائل و مشکلات حیطه نان تشکیل جلسه داده بود چند مصوبه داشت که مهمترین آن ها برخورد با عدم رعایت ساعات کاری مقرر و مصوب توسط برخی از نانوایان بود.

در این کارگروه مصوب شد که با توجه به این که در کمیسیون نظارت شهرستان تعطیلی مجاز نانوایی ها به تصویب رسیده و از طرف اتحادیه نیز به این صنف ابلاغ شده است و به علت این که برخی از نانواها به دلائلی این مصوبه را رعایت نمی کنند و طبق قانون باید با آنان برخورد شود ضمن تأکید بر این مصوبه با صدور اخطاریه به واحدهای متخلف با این تخلف به صورت جدی برخورد شود.

این کارگروه همچنین مصوب کرد درخواست های ایجاد نانوایی که به تصویب رسیده است باید ظرف مدت 15 روز اجرایی شود و متقاضی در این مدت نسبت به ایجاد نانوایی اقدام کند و در غیر این صورت مجوز وی باطل و به متقاضی دیگر واگذار شود.

اتخاذ تصمیم برای تنظیم  ساعات کاری نانوایان بخش بهمن و همچنین ارائه راهکار برای تشویق نانوایان و موافقت با ایجاد یک واحد نانوایی در شهرک ولایت از دیگر مصوبات این جلسه بود

شهرستان ابرکوه دارای 60 نانوایی است و نانواهای ابرکوه در اردی بهشت ماه گذشته حدود 13 تن آرد را تبدیل به نان کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا