یزدفردا "به همت حوزه ی بسیج دانشجویی امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی یزد مراسم شناخت امام هادی  و موضع گیری در مقابل اهانت اخیر به ساحت مقدس آن امام همام با حضور دانشگاهیان   در سالن آمفی تئاتر  ساختمان تحصیلات تکمیلی دکتر علی سلطانی برگزار شد .

امین قانعی مسئول بسیج دانشجویی امام رضا (ع) واحد یزد گفت : در این مراسم فیلمی از زندگی امام هادی و سلسله اهاناتی که در طول چند ساله گذشته به ایشان صورت گرفته از جمله بمب گذاری ، نوشتن مطا لب توحین آمیز در سایت های مختلف پخش و در ادامه اشعاری در وصف و مدح آن امام بزرگوار قرائت شد.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین علیانژاد معاون فرهنگی مجتمع خاتم الاتبیاء (ص) در سخنرانی خودبه بررسی و شناخت اقدامات اخیر دشمنان مذهب تشیع پرداخت و اذعان نمود : ذات و خواص دشمن برر سی و شناخت ضعف ها و قوت هاست تا بتوانند برای نابودی قدم بردارد که باید در این زمینه بسیار آگاهانه عمل کنیم.

وی ادامه داد : علت هدف قرار دادن امام هادی (ع) در میان اهل بیت در بین شیعیان دوازده امامی این است که توجه به ایشان کمتر پرداخته شده است و انشاء ا... با اقتدار و وحدت شیعه این توطئه ها نیز چون گذشته درهم می شکند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا