یزدفردا :از ابتدای سال جاری رئیس کانون سردفتران و دفتریاران به عنوان عضو شورای سیاستگذاری در جلسات این شورا حضور می یابد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نخستين جلسه اين شورا تاکید کرد: اصلاح بعضی از فرآیندها و اجرای بعضی سیاستها برای روان سازی بیشتر امور و ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مردم، در اولویت اصلی سازمان در مقطع کنونی است.

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تأکید بر نقش و ارتباط دو سویه و تعریف شده دفاتر اسناد رسمی و جامعه سردفتران و دفتریاران با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، گفت: قطعا به هر میزان که ارتباط و همکاری و تعامل این دو مجموعه بیشتر باشد، بهتر می توان پاسخگوی مردم بود و تکالیف و وظایف سازمان نیز به نحو مطلوب انجام می شود.
دکتر "احمد تویسرکانی" افزود: ثبت آنی معاملات، مکانیزه کردن ادارات اجرای اسناد و صدور اسناد مالکیت جدید به شکل فراگیر همواره مورد تأکید بوده و دفاتر اسناد رسمی نقش مؤثری در انجام این نیازهای مردم دارند.

وی گفت: در همین راستا و از ابتدای سال جاری رئیس کانون سردفتران و دفتریاران به عنوان عضو شورای سیاستگذاری در جلسات این شورا حضور خواهد يافت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا