اعتبار یک میلیارد ریالی احداث این پارک با پیگیریهای نماینده مردم اردکان از طریق صنایع شهرستان تامین گردیده است.

یزدفردا :با حضور نماینده مردم اردکان پارک گلهای شهر عقدا به بهره برداری رسید.

محمدرضا تابش در آئین افتتاح این پارک که با حضور فرماندار ،اعضای شورا ،مسئولان محلی و مردم برگزار شد با گرامیداشت ایام پرحادثه خردادماه، برنامه ریزی اصولی و صحیح برای پیش بینی نیازها و اسباب رفاه مردم از بدو تشکیل یک شهر را ضروری دانست و با بیان اینکه در توانمندسازی شهرهای کوچک، باید اساس کار را بر شناسایی مزیتهای نسبی و ظرفیت هر شهر و شکوفایی آنها قرار داد تصریح کرد: مشارکت مردم و استفاده از متخصصان امر در پروژه های شهری ، موضوعی مهم در شکل گیری یک شهر پویا و فائق امدن بر چالش های پیش رو است.

منتخب مردم شهرستان اردکان در خانه ملت، عقدا را شهری با پتانسیل های خوب ذکر کرد که کارهای بزرگی در سالهای اخیر در آن انجام شده است و توصیه کرد با تفکر و خلاقیت و پرهیز از جزئی نگری از این ظرفیتها بهره جست و نبایست با برخی محدودیت ها و تنگ نظریها ، راه را بر سرمایه گذاران بست و باعث عدم رغبت انان برای حضور در این بخش شد.

وی همچنین به تغییر قوانین جهت افزایش درآمد شهرداریهای شهرهای کوچک از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و افزایش درآمد شهرداری عقدا را خوب اما ناکافی دانست و تصریح کرد: باید ضمن کارامدتر کردن قوانین، شهرداریها نیز به دنبال ایجاد فرصت و کسب منابع تامین مالی پروژه ها باشند.
http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_3109.jpeg
در این مراسم به پاس تقدیر از زحمات و خدمات نماینده مردم اردکان ،لوح یادبودی از طرف شهردار و شورای اسلامی شهر عقدا به "محمدرضا تابش" اهدا شد.  

لازم به ذکر است این پارک به مساحت سه هزار مترمربع و با هزینه یک میلیارد ریالی ظرف مدت شش ماه به بهره برداری رسید.این پارک که تنها پارک شهرک عقدا می باشد دارای دو پلان مرکزی و همکف است.پلان مرکزی که یک و نیم متر پائین تر از سطح زمین است دارای آب نما و مطابق با معماری سنتی حاکم بر منطقه احداث گردیده و پلان همکف نیز شامل فضای سبز،سکو،وسایل ورزش و تفریحی می باشد.

اعتبار یک میلیارد ریالی احداث این پارک با پیگیریهای نماینده مردم اردکان از طریق صنایع شهرستان تامین گردیده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا