یزدفردا: كاهش ميزان بارندگي ها در منطقه كوهرنگ و به تبع آن كاهش ذخيره آب در پشت سد زاينده رود هشداري است براي كم شدن آب انتقالي در سالجاري به استان يزد.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد، مدير عامل اين شركت در مصاحبه راديويي با برنامه نسيم صبح يزد گفت: 50 درصد آب مشتركان از آب انتقالي حوزه آبريز كوهرنگ رود تأمين مي شود كه امسال بارش برف در كوهرنگ به ميزان قابل توجهي كاهش داشته كه به تبع ورودي آب سد كمتر خواهد بود كه اين مهم مي تواند زنگ خطري باشد براي مشتركان، تا آب را بطور متعارف و درست مصرف كنند.

علي اسلامي  با اشاره به صرفه جويي مشتركان اين استان و تشكر از آنها اضافه كرد: مشكلي كه در استان يزد بطور كلي وجود دارد اين است كه از خرداد ماه تا اواخر مرداد ماه مصرف آب نسبت به ماههاي سرد سال مانند ديماه بيش از دو برابر افزايش مي يابد كه اين موضوع مشكلاتي را براي شهرهايي كه از آب انتقالي استفاده مي كنند ، بوجود مي آورد.

وي خاطرنشان كرد: همه تلاش مسولان اين است كه در انتقال آب به اين استان خللي وارد نشود ولي در هر صورت تنها راه براي اينكه با كمبود آب مواجه نشويم اين است كه مردم بطور صحيح آب را مصرف كنند

اسلامي با اشاره به اينكه شعار و هدف همه همكاران  اين شركت خدمت صادقانه به مردم مي باشد اظهار داشت:  انشاء ا... كه مردم هم از خدمات رساني اين شركت راضي باشند.

اين مقام مسئول گفت: هدف شركت آبفا كاهش مراجعات حضوري مردم مي باشد كه خوشبختانه با استفاده از وسايل الكترونيكي اين امكان فراهم شده و تعداد مراجعات حضوري كاهش يافته است.

مدير عامل شركت آبفاي استان يزد با اشاره به اينكه هم اكنون بيش از 10 دفتر پيشخوان در يزد به مشتركان آبفا خدمات رساني مي نمايد افزود : در حال توسعه خدمات دفاتر پيشخوان در سطح استان هستيم و هدف  ما در اين زمينه اين است كه مراجعات مشتركان كمتر شود و مردم خدمات مطلوب دريافت كنند و انشا ا... كه روز به روز خدمات ما بهتر از گذشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا