جهاددانشگاهي استان يزد با اداره كل محيط زيست استان يزد تفاهم‌نامه همكاري در بخش‌هاي مختلف امضاء كرد.

یزدفردا: دكتر "سيد حبيب الله ميرغفوري" رييس جهاددانشگاهي استان يزد با اين توضيح كه اداره محيط زيست استان يزد با توجه به رسالت‌هاي مهمي كه دارد از ارگان‌هاي فعال و تاثيرگذار در حوزه‌هاي پژوهشي در سطح استان است، افزود: جهاددانشگاهي استان يزد نيز از پتانسيل‌هاي خوبي در بخش‌هاي آموزشي و پژوهشي برخوردار است و در حوزه‌ي فرهنگسازي و اطلاع رساني از بخش‌هايي مانند خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) و مركز افكارسنجي(ايسپا) بهره‌مند مي‌باشد.

وي در رابطه با اين تفاهم‌نامه نيز خاطرنشان كرد: جهاددانشگاهي براساس اين تفاهم‌نامه درخصوص آموزش كاركنان و افراد درگير با بحث‌هاي محيط زيست فعاليت خواهد كرد، همچنين بخشي از فعاليت‌هاي پژوهشي اين بخش را برعهده گرفته و در بحث‌ انتشار كتاب و افكارسنجي و ساير مسائل مربوط به حوزه محيط زيست با توجه به پتانسيل‌هاي موجود اقدام خواهد كرد.

ميرغفوري ابراز اميدواري كرد: جهاددانشگاهي بتواند در زمينه محيط زيست استان نيز تاثيرگذار بوده و كارنامه قابل قبولي را در قبال اجراي اين تفاهم‌نامه داشته باشد.

دكتر "حميد جلالوندي" مدير كل محيط زيست استان نيز با تاكيد بر ترويج فرهنگ حفاظت از محيط زيست، اظهار نمود: اميدواريم از ظرفيت‌ها و اساتيد علمي جهاددانشگاهي در حوزه محيط زيست بهره لازم گرفته شود و در نهادينه كردن بحث آموزش و پژوهش بهترين استفاده را ظرفيت‌هاي اين نهاد ببريم










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا