صدوق نمایندگی  یزدفردا  "احمدعلي دشتي پور" روز دوشنبه در نشست ستاد اقامه نماز اين شهرستان كه در محل دفتر امام جمعه برگزار اشكذر برگزار شد بر بر ترویج بیش از پیش فرهنگ اعتقادی مذهبی و دینی و اقامه ی نماز در بین اقشار مختلف مردم و ادارات و نهاد های دولتی و کسبه و بازاریان تأکید كرد.

فرماندار صدوق اظهار داشت:در میان همه عبادات، فرائض و واجبات، نماز تنها فریضه و عبادتی است که در هیچ زمان، مکان و شرایطی از انسان ساقط نمی گردد.

دشتي پور در ادامه ، ضمن اشاره به تأثیرات نماز در ارتباط مستقیم و بدون واسطه با سرمنشأ خلقت بر روح و جان انسان، ماههای پرفضیلت رجب، شعبان و رمضان را بهترین فرصت برای زدودن زنگارهای غفلت و معصیت از دل و جان و جلا دادن به آن برای برقرار کردن ارتباطی عارفانه با معبود هستی دانست .

فرماندار صدوق تصريح كرد: در سال جديد تمام تلاش و برنامه ستاد در جهت ارتقای فعاليت‌های قرآنی و نماز و امور مذهبی در سطح شهرستان خواهد بود

اين مقام مسئول تاكيد كرد:در همه ادارات، نهادها، مدارس، محافل و جلسات گوناگون در سطح شهرستان نگاه به نماز، باید نگاهی ژرف، متفاوت و اولویت دار نسبت به همه امور باشد؛ ضمن این که اهمیت دادن به فضیلت نماز اول وقت، آن هم به صورت جماعت باید مدنظر همگان قرار گیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا