میرزا محمد کاظمینی

میرزا محمد کاظمینی در روز نوشت خود نوشت:یکی از نمایندگان پرتلاش و برنامه ریز در عرصه قانونگذاری اقای مهندس علی اکبر اولیا نماینده محترم مردم یزد در دوره هشتم شورای اسلامی است.

اکنون که این دوره قانونگذاری به پایان رسیده جا دارد از ایشان قدردانی نمود.

به نظر اینجانب این ویژگی ها را می توان برای وی در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بر شمرد.

1 ـ آقای مهندس اولیا از نجابت و اصالت خانوادگی برخوردار بوده و است وی از نوادگان آیت ا... حاج سید عبدالحی طباطبایی، یکی از علمای بنام یزد می باشد.

2 ـ مهندس اولیا از پیشینه کار اجرایی قوی برخوردار بوده که می توان از سمت های ایشان: معاونت استانداری ، استانداری و معاونت وزیر در وزارت نیرو نام برد.

3 ـ به دلیل پیشینه قوی کار اجرایی، آقای اولیا از نظر قدرت تشخیص و برنامه ریزی در مسائل کلان کشوری، موثر و صاحب نظر می باشد و نطق های اثر بخش وی سند ادعای این یادداشت است.

4ـ پی گیری در تحقق مصوبات مجلس نیز از شاخصه های فعالیت های ایشان محسوب می گردد.

5 ـ اولیا اصلاح طلب میانه رو و منطقی است و نقدهای منطقی او از رئیس جمهور و برخی تصمیمات احساسی دولت فعلی، نقطه مثبت کارنامه وی می باشد.

در پایان از طرف خود و پژوهشگران بنیاد فرهنگی و پژوهشی ریحانه الرسول از زحمات ایشان تجلیل و یاد و خاطره ازاده سرافراز دکتر سید عباس پاکنژاد ( نماینده اسبق مجلس) را گرامی داشته و برای منتخب مردم یزد در دوره نهم قانونگذاری ، آقای محمد صالح جوکار، آرزوی موفقیت دارم.

نکته:

مجلس در راس امور است البته اگر گوش شنوایی برای اجرای مصوبات نمایندگان مردم باشد!!

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا