تيم ملي فوتسال ايران شنبه شب با پيروزي مقابل قطر، صعود خود را به مرحله يک چهارم پاياني رقابت هاي جام ملت هاي آسيا قطعي کرد.

   تيم ملي فوتسال ايران در دومين بازي خود در مسابقات قهرماني آسيا در گروه سوم و در سالن الشباب به مصاف قطر رفت و در پايان با نتيجه 8 بر صفر به برتري رسيد.

در نيمه اول ايران توانست 4 بار دروازه قطر را باز کند. در نيمه دوم نيز ملي پوشان ايران 4 گل به ثمر رساندند. محمد طاهري، محمد کشاورز، وحيد شمسايي (2گل)، حسين طيبي (2گل)، حميد احمدي و علي اصغر حسن زاده گل هاي ايران را به ثمر رساندند.

روز گذشته شمسايي يکي از گل هاي ايران را به ثمر رساند اما سايت کنفدراسيون آسيا در گزارش خود اين گل را به نام يکي از بازيکنان کره اي ثبت کرد.

علي صانعي در اين ديدار از بازيکنان جوان خود نيز استفاده کرد و عليرضا صميمي نيز فرصت حضور در درون دروازه را پيدا کرد.

در اين ديدار نيز همچون بازي روز گذشته برابر کره جنوبي تماشاگران ايراني در سالن حاضر شدند و تيم ملي را تشويق کردند.

قطر در رده‌بندي جهاني رتبه‌اي بهتر از 61 ندارد و ايران در رده ششم قرار دارد. اين دو تيم تيم پيش از اين فقط يک بار رو در روي هم قرار گرفته بودند و آن هم در سال 2005 با نتيجه 11 بر صفر ايران به برتري دست يافت.

ايران روز گذشته در اولين ديدار خود 14 بر يک کره جنوبي را شکست داد و قطر 3 بر يک برابر استراليا شکست خورده بود. عصر امروز نيز استراليا توانست در دومين ديدار خود کره جنوبي را 6 بر صفر شکست دهد و به همراه ايران جواز صعود به مرحله بعدي مسابقات را کسب کند. عصر فردا دو تيم ايران و استراليا از ساعت 18 براي تعيين صدرنشيني به مصاف هم مي روند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا