هم زمان با سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر نشست مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با امام جمعه و فرماندار بافق در محل اداره اوقاف بافق برگزار شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در این نشست حجت الاسلام محمد علی فلاح سرپرست اداره اوقاف بافق ضمن خیر مقدم به امام جمعه، مدیر کل اوقاف استان، فرماندار و مسئولین در رابطه با مسائل مربوط به اداره اوقاف بافق مطالبی را بیان کرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر (ع) در رابطه با مسائل مربوط به حوزه موقوفات و امور اوقافی مطالبی را بیان و خواستار تعامل ، همفکری و هم اندیشی بیشتر مسئولین در اداره امور شد.
سپس ندافیان فرماندار بافق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و سالروز آزاد سازی خرمشهر افزود: برنامه ریزی های که در اوقاف صورت پذیرفته زمینه رشد و احیای موقوفات را در شهرستان فراهم ساخته است. وی گفت: ارادت مردم ولایتمدار بافق به امامزاده عبدالله از دیرباز زبانزد خاص و عام بوده و این شاخصه بارز ما را در انجام امور جاری این آستان مقدس یاری می کند.
در پایان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ضمن تبریک میلاد مسعود امام محمد باقر (ع) و گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر عمل امینانه به وقف را از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برشمرد و تاکید کرد: سامانه جامع بانک اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه کشور با هدف ساماندهی امور مالی و اداری موقوفات از سال گذشته راه اندازی شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا