یزدفردا :"جشن هفتادمین سال شکل گیری جمعیت هلال احمر استان یزد  در یزد برگزار گردید
به  مناسبت فرارسیدن هفته هلال احمر از 18 تا 24 اردیبهشت و همچنین گرامیداشت نودمین سال شکل گیری جمعیت هلال احمر در کشور و هفتادمین سال تاسیس هلال احمر استان یزد همایشی با حضور پرسنل و اعضای داوطلب و امداد گران و جوانان در سالن همایش شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان برگزار گردید.
در ابتدای برنامه مراسم پیشاهنگی توسط گروه سرود پیشاهنگان جمعیت اجرا گردید، مدیر عامل جمعیت ضمن خیر مقدم  به مدعوین با گرامیداشت هفته هلال احمر، توضیحاتی در خصوص فعالیت های جمعیت استان و  همچنین برنامه های در پیش رو  در سال آتی پرداخت.
وی به اهمیت برگزاری سومین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر اشاره نمود و از همه اعضای هلال احمر خواست تا با حضور پرشور خود در این انتخابات، هلال احمر را در رسیدن به اهداف عالیه خود یاری نمایند.
در این مراسم مهمانان ویژه ای همچون امام جمعه استان ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرماندار و فرمانده نیروی انتظامی انتظامی یزد نیز حضور داشتند.
آیت الله ناصری امام جمعه یزد در سخنان خود ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و هفته هلال احمر به پرسنل و اعضا که همواره درراه احیای اصول انسانی و کمک به دیگران فعالیت دارند، تشکر کرده و به تشریح اعمال و تبلیغ آثار زندگانی ائمه اطهار و امام راحل به عنوان اسوه های  دینی ملت عزیز و ترغیب به پیروی از این اسوه ها و اعمال و اهداف آنها در کمک به دیگران در راه رضای خدای متعال پرداخت .
دشتی معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز ضمن تبریک سالروز تشکیل جمعیت هلال احمر، از زحمات پرسنل و اعضا که درراه کمک و امداد رسانی به دیگران قدم نهاده اند، تقدیر و تشکر کرد.
اجرای سرود توسط گروه سرود دستان بیدار (ناشنوایان) و گروه سرود غنچه های هلال و همچنین اعطای درجه امدادگری به امدادگران از دیگر برنامه های اجرا شده در این همایش بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا