تفت "یزدفردا:همایش بسیجیان ادارات شهرستان تفت به منظور بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و یاد و خاطره شهدای عملیات دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور مرکز تفت برگزار شد.
در این همایش فرماندار شهرستان تفت رشادتها و جانفشانیهای رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را یاد اوری و بر حفظ ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد.
ابولقاسم دهقان یاد و خاطره سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی را گرامی داشت و گفت آیت الله صدوقی نقشی بی بدیل در هدایت و رهبری رزمندگان اسلام در استان یزد ایفا کرد.
وی با گرامیداشت یا دو خاطره شهید محمد حسین جهان ارا فرمانده عملیات دفاع مقدس، نقس سردار جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان را گرامی داشت و افزود سردار متوسلیان از افتخارآفرینان جنگ و مایه غرور شهرستان تفت و استان یزد است.
در این همایش مسوول دانشگاه پیام نور مرکز تفت هم یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای عملیات بیت المقدس را گرامی داشت و گفت جانفشانیها، ایثارگریها و رشادتهای رزمندگان 8 سال دفاع مقدس پیروزی ظفرمندانه ای را برای جمهوری اسلامی ایران رقم زد به گونه ای که امام خمینی ره فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.
اکبر ذوالفقاری فتح خرمشهر را از برجستگیهای تاریخ جنگ ایران و عراق دانست و افزود این افتخار و تمام افتخارات این کشور با فداکاریهای فرزندان و ملت قدرشناس این مرز و بوم بدست امده که باید قدردان ، حافظ و حارس انها باشیم.
وی با تاکید بر زنده نگه اشتن ارزشهای اسلامی دوران جنگ تاکید کرد حفاظت و حراست از دستاودهای جنگ به معنای حفاظت و حراست از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است.
در ادامه این همایش نیز سرهنگ شبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان یزد گوشه هایی از دلاورمردیهای رزمندگان اسلام در دوران جنگ را یاداور شد و گفت ولایت پذیری و قدرشناسی مردم باعت شد پیروزی عظیم فتح خرمشهر رقم بخورد ومایه سرافرازی ملت ایران شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا