كاركنان اداره كل ورزش و جوانان استان يزد با عباس دهقان مديركل جديد اين اداره كل ديدار كردند.

یزد مهدی جاور خبرنگاریزدفردا :كاركنان اداره كل ورزش و جوانان استان يزد با عباس دهقان مديركل جديد اين اداره كل ديدار كردند.

اين ديدار با حضور محمد صادق اكبري معاونت ساماندهي امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، عباس دهقان مديركل جديد اداره كل ورزش و جوانان استان ، سيد غلامرضا كمانه مديركل پيشين اين اداره كل و جمعي از كاركنان در سالن آمفي تئاتر اين اداره كل برگزار شد .

معاونت ساماندهي امور جوانان وزارت ورزش و جوانان هم در اين ديدار ضمن تبريك به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازي خرمشهر ،گفت :  ما ادامه دهنده راه شهدا هستيم و بايد در زندگي خود از راه و روش شهيدان الگو برداري كنيم .

وي افزود : جوانان در حال حاضر با جنگ نرم روبرو هستند و يكي از اهداف حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان تقويت بصيرت در جوانان براي مقابله با اين تهديدها است. وي تصريح كرد : در حوزه جوانان ساختارهاي جديدي مشخص شده كه اين ساختارها در استان ها بايد مستحكم و خلاء هاي موجود را برطرف شود.

معاونت ساماندهي امور جوانان وزارت ورزش و جوانان سازماندهي ، شناسايي ، حمايت و تقويت وضعيت روحي ، اجتماعي و فرهنگي جوانان و تعميق باورهاي ديني و هويت ايراني اسلامي آنان از طريق شناسايي و حمايت از استعدادها ، ظرفيت ها، تشكل ها ، كارآفريني ها و كمك جهت تسهيل ازدواج و برنامه ريزي اوقات فراغت با همكاري ساير دستگاه هاي زيربط  را از شاخص هاي وظايف عملكرد حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان برشمرد.

عباس دهقان مديركل جديد ورزش و جوانان استان هم در اين نشست گفت : ورزش استان ظرفيت ها و پتانسيل بالايي دارد كه با بالفعل كردن اين استعدادها گام هاي بلندي را در كشور بر خواهيم داشت.

وي افزود : براي رسيدن به اهداف خود بايد برنامه ريزي دقيق و جامعي داشته باشيم و بر اساس آن پله هاي موفقيت را طي كنيم.

سيد غلامرضا كمانه مديركل پيشين اداره كل ورزش و جوانان استان يزد در اين نشست با ارائه  عملكردي از فعاليت هاي خود در دو سال گذشته ، گفت : در دو سال گذشته با همدلي و تلاش هاي كاركنان اداره كل ورزش و جوانان كارهاي ارزشمند و بزرگي در ورزش استان صورت گرفت.

وي ابراز اميدواري كرد: ورزش استان يزد همچنان مسير توسعه و پيشرفت را ادامه دهد و شاهد درخشش ورزشكاران و جوانان اين خطه در ميادين ملي و بين المللي باشيم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا