مدیر كل امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: فتح خرمشهر فتح ارزشها بود و موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی شد و پاسداشت این ارزش،استمرارروند رو به رشد و پیشرفت كشوراست.

اعظم السادات میرجلیلی - خبرنگار یزد فردا:محمود شاكری شمسی در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات والیبال كاركنان شهرداریهای استان یزد كه در ورزشگاه شاهدیه برگزار شد، افزود:با عنایت و لطف الهی ، فتح خرمشهر محقق شد و امام(ره) بعد از پیروزی غرورآفرین رزمندگان در حماسۀ فتح خرمشهر گفتند كه 'خرمشهر را خدا آزاد كرد'.

وی ادامه داد: حماسه فتح خرمشهر تمام معادلات دنیای استكبار را برهم ریخت و رزمندگان اسلام با سلاح ایمان در برابر همه كفر ایستادند.

مدیر كل امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: دشمنان با همه توطئه هایی كه داشته و دارند ،هیچ كاری از پیش نخواهند برد،همان گونه كه تا امروز با همه شیطنت ها و توطئه ها هیچ كاری از پیش نبرده اند.

شاكری شمسی افزود: با عنایت خداوند درعملیات بیت المقدس ، رزمندگان اسلام به پیروزی رسیدند و لطف خدا در بازوان رزمندگان متجلی شد و فتح خرمشهر را رقم زد.

مدیر كل امور شهری و شوراهای استانداری یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: افتخار نوكری مردم در قسمت های مختلف اداری و بویژه در شهرداریها نصیب همه نمی شود و ما خود را خادم مردم باید بدانیم كه این رمز ماندگاری و موفقیت در دنیا و آخرت است.

وی در پایان گفت: با ورزش همه كاركنان نشاط و شادابی مضاعف خواهند داشت و در امور محوله نیز موفق تر خواهند بود و امیدوارم این مسابقات مرحله ای برای شروع و استمرار ورزش در بین كاركنان شهرداریها باشد .

مدیرعامل سازمان آتش نشانی یزد نیز در این مراسم گفت: رزمندگان اسلام با فدا نمودن جان خود استقلال كشور را تضمین كردند و باید همه ما به یاد داشته باشیم كه این انقلاب رایگان به دست نیامده و نباید به رایگان از دست دهیم و همواره با رصد توطئه های دشمنان با آن مقابله نماییم.

'سید محمد میرجلیلی' افزود: جنگ هنوز تمام نشده و ما در حال مبارزه هستیم و با اتحاد و همدلی و گوش به فرمان ولی امر است كه همواره پیروز میدان ها بوده و هستیم .

در این مراسم از تیم والیبال شهرداری اردكان به عنوان فینالیست مسابقات و آتش نشانی یزد نایب قهرمان مسابقات و شهرداری یزد دو نیز به عنوان مقام سوم تجلیل شد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا