سرمربي تيم فوتبال استقلال در نشست خبري پس از بازي با سپاهان گفت که از سمت سرمربي‌گري استقلال استعفا نمي‌دهند.

پرويز مظلومي پس از باخت 2 بر صفر تيمش مقابل سپاهان در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا در نشست خبري حاضر شد و گفت که از سمت سرمربي‌گري استقلال استعفا نخواهد داد.

وي افزود: در اين باره بايد هيات مديره تصميم‌گيري کند.

پرويز مظلومي ادامه داد: به سپاهان تبريک مي‌گويم و آرزوي موفقيت براي اين تيم در مراحل بعدي دارم. فکر مي‌کردم بازيکنان کليدي ما بهتر بازي کنند اما متاسفانه خوب بازي نکردند و در نيمه اول کنترل بازي در دستور کار تيم ما بود اما گل اول شيرازه تيمي ما را به هم زد و متاسفانه موقعيت گلزني نداشتيم.

وي افزود: سپاهان مزد زحماتش را گرفت و کاملا توانست تيم ما را خنثي کند.

مظلومي تصريح کرد: در نيمه دوم مالکيت نسبتا خوبي داشتيم و نفرات تهاجمي را به تيم افزوديم و سپاهان نيمه دوم هم توانست به خوبي بازي را ببندد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال با ابراز تاسف برخورد تماشاگران سپاهان سيد مهدي رحمتي گفت: واقعا يک برد ارزش ندارد که يک بازيکن ملي‌پوش مثل رحمتي اين همه ناسزا بشنود و مجبور شود با چشم گريان به رختکن برود به گونه‌اي که حتي در دقيقه 30 بازي درخواست تعويض از کادر فني کرد.

وي افزود: ماندن من در استقلال اصلا معلوم نيست ممکن است در اين تيم بمانم يا حتي جدا شوم.

مظلومي گفت: فشار روي تيم استقلال زياد بود و ما نتوانستيم از فرصت‌هاي که خلق کرديم هرچند که زياد نبودند استفاده کنيم.

مظلومي گفت: من از خيلي از بازيکنان راضي نبودم و چيزهايي که به آن‌ها گفته بودند را به خوبي انجام ندادند. من دو سال است که با استقلال کار کردم و قهرماني جام حذفي براي اين تيم به ارمغان آوردم. فقط قهرماني ليگ برتر را به هواداران استقلال بدهکارم.

وي افزود: وقتي ما 2 بر صفر عقب افتاديم شرايط بدتر شد و سپاهان با خط حمله‌اي که داشت باز هم بر ما فشار وارد کرد.

وي خاطرنشان کرد: ما قصد داريم شاکله تيم خود را براي فصل بعد حفظ کنيم و از برگشت مجيدي به استقلال حمايت مي‌کنيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا