یزدفردا"با حضور معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد رئیس جدید اوقاف شهرستان طبس معرفی شد.

به گزارش یزدفردا ، مهدی خاوری در این جلسه با اشاره به استفاده از تجارب ارزشمند کارکنان بازنشسته سازمان ، فعالیت در اوقاف را از جمله کارهای مقدس برشمرد.
معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد حجت الاسلام حسینی زاده را فردی لایق وکارآمد دانست و افزود: امیدواریم با حضور ایشان و همکاری کلیه کارکنان ، روند رو به رشد گذشته بیش از پیش ادامه داشته باشد.
رئیس جدید اوقاف شهرستان طبس وجود 6 امامزاده و بقعه متبرکه در شهرستان را فرصت مغتنمی جهت فعالیتهای فرهنگی ومذهبی برشمرد و افزود: این شهرستان دارای مردمانی متدین و قدمتی ارزشمند است که شهره عام و خاص می باشد.
حسینی زاده یکی از الطاف الهی را ولایت فقیه دانست و خطاب به حاضران تاکید کرد: حرکت در راستای منویات ولی فقیه و حفظ اسلام ، انقلاب ونظام از جمله رسالتها و وظایف قانونی کارکنان اوقاف می باشد.

 حجت الاسلام حسینی زاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند محمد رضا ارغایی گفت: ان شاءالله به یاری خداوند بتوانیم در را ه پیشبرد اهداف سازمان قدم برداریم.
دراین مراسم از زحمات سی ساله محمد رضا ارغایی رئیس سابق شهرستان طبس تجلیل و حجت الاسلام سید مهدی حسینی زاده به عنوان رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس معرفی شد.

یادآوری می شود در ابتدای این جلسه محمد رضا ارغایی ضمن اشاره به رشد عملکرد برنامه ای شهرستان طبس در سال های اخیر گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در اوقاف طبس را ارائه کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا