یزدفردا :فرماندار شهرستان تفت به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ايثار و پيروزي پيامي را صادر كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت در اين پيام آمده است:

حماسه سوم خرداد یک رویداد عظیم و به یاد ماندنی و مصادف است با حماسه سالروز فتح خرمشهر عزیز كه نقطه عطفی در تاریخ ایران به شمار می اید.سوم خرداد، نشانگر شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) است که فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

آزادي خرمشهر نتيجه وحدت و يكپارچگي نيروهاي مسلح كشور، ارتش، سپاه و بهره‌گيري ازظرفيت‌هاي عظيم نيروهاي بسيج بود، كه باعث شد تمامي معادلات، باورها و ذهنيت‌هائيرا كه در مورد توانايي و قابليت‌هاي نظام جمهوري اسلامي وجود داشت تغيير داده وبا نصرت الهی و با صلابت و از خود گذشتگی رزمندگان رشید اسلام، به منصه ظهور رسید.

 در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، این حماسه ماندگار را همراه با یاد، نام و خاطره بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خمینی (ره) و همه مردم سرافراز ايران، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس و شهیدان و رزمندگان دلیر این شهرستان و عمليت بيت المقدس بويژه سردار جاويدالاثر حاج احمد متوسليان گرامی داشته و بر همه آنان که در صیانت از ارزش های ناب اسلامی قدم بر می دارند درود می فرستیم.

توفيقات همگان را در مسير معرفي و پاسداشت اين نقطه عطف از تاريخ عزت جمهوري اسلاميايران در سايه رهبريهاي رهبر فرزانه انقلاب، از درگاه ايزدمنان مسئلت دارم.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا