با توجه به ادغام وزارت راه و ترابري و وزارت مسكن و شهرسازي و تشكيل وزارت راه و شهرسازي اولين سرپرست اداره راه و شهرسازي طبس معرفي گرديد.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: با توجه به ادغام وزارت راه و ترابري و وزارت مسكن و شهرسازي و تشكيل وزارت راه و شهرسازي اولين سرپرست اداره راه و شهرسازي طبس معرفي گرديد.

طي حكمي از سوي غلامرضا رضايي قائم مقام وزير و مدير كل راه و شهرسازي استان يزد "علي اكبر رحيمي" به عنوان اولين سرپرست اداره راه و شهرسازي طبس منصوب گرديد.

شهرستان طبس با بيش از 3600 كيلومتر راه اصلي و فرعي و داشتن حدود 24 درصد راههاي استان در بين شهرستان هاي كشور بيشترين و طويل ترين شبكه راهداري را دارا مي باشد.
اداره راه و شهرسازی طبس كه حوزه استحفاظي آن از دو بخش مركزي و دستگردان تشكيل شده، داراي 611 كيلومتر راه آسفالته اصلي و فرعي و 1272 كيلومتر راه روستايي كه 230 كيلومتر آن آسفالت و 1042 كيلومتر آن شني مي باشد و از مجموع كل راه هاي آسفالته 200 كيلومتر راه دسترسي است.
شهرستان طبس در نقطه اتصال چندين مركز استان واقع شده و كليه سفرهايي كه از شرق به مركز صورت مي گيرد و همچنين حمل بار توسط كاميون از اين شهرستان عبور مي كند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا