وی با بیان اینكه در فضای امروز،مسئولیت روابط عمومی فقط تهیه خبر و ارسال آن و كارهای جزئی نیست افزود: فعالیتها و در صحنه بودن روابط عمومیها غول استكبار را سرنگون می كند و همین تبلیغات و اخبار صادقانه روابط عمومیها همه دنیا را نگران كرده است.

یزدفردا " مسئولان روابط عمومي ادارات،نهادها و مراكز آموزش عالي شهرستان تفت با امام جمعه و فرماندار اين شهرستان ديدار و گفتگو كردند.

حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا مدیح در دیدار با مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان تفت ضمن تبریك هفته ارتباطات و روز روابط عمومی به تلاشگران این عرصه،جایگاه روابط عمومی را جایگاه ارزشمند و مقدسی خواند و گفت:دستگاههای اطلاعاتی و جاسوسی دنیا روی كوچكترین خبر و تبلیغات روابط عمومیهای ایران حساب می كنند.

وی با بیان اینكه در فضای امروز،مسئولیت روابط عمومی فقط تهیه خبر و ارسال آن و كارهای جزئی نیست افزود: فعالیتها و در صحنه بودن روابط عمومیها غول استكبار را سرنگون می كند و همین تبلیغات و اخبار صادقانه روابط عمومیها همه دنیا را نگران كرده است.

وی با اشاره به القائات و تبلیغات شیطانی استكبار جهانی از قبل از انقلاب تاكنون كه همه بحث روابط عمومی و تبلیغات خود را به كار گرفته تا بشریت را به سمت و سوی ضد خدایی جلو ببرد افزود:یك روابط عمومی زرنگ و به روز می تواند در دنیا دفتر خداجویی را به نفع خداپرستان پیش ببرد. امام جمعه تفت گفت: ایران در رقابت خبری دنیا حرف اول را می زند زیرا درست ترین و صادقانه ترین خبر را ایران می دهد و این قوی بودن روابط عمومیها را می رساند.

امام جمعه تفت بر اهمیت دادن و به روز كردن تبلیغات، در راستای مسائل مختلف انقلاب اسلامی و ارزشهای اسلامی و دینی توسط روابط عمومیها تاكید كرد و گفت:روابط عمومی موفق است كه برای ارزشهای اسلامی و دینی هرچه در توان دارد كار كند و با ارتقای فعالیتهای خود ،هم به انقلاب و هم به دستگاههای مرتبط با خود خدمت نمایند.

وی از مدیران و مسئولان ادارات نیز خواست تا با اهمیت دادن به مسئولیت خطیر روابط عمومی برای رفع مشكلات عزیزان مسئول در این پست تلاش نمایند و آنها را مشاور و امین خود بدانند.

فرماندار تفت نیز با تبریك روز روابط عمومی به این عزیزان و تشكر از روابط عمومی فرمانداری،نقش روابط عمومی در یك دستگاه اداری را به منزله نقش مغز برای بدن دانست و بر اهمیت دادن به مسئولیت روابط عمومی در این عرصه كنونی از طرف مدیران و مسئولان تاكید كرد.

ابوالقاسم دهقان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص روابط عمومیها گفت:منویات و راهنمایی های معظم له دراین مورد، نشان از اهمیت و جایگاه این موضوع می باشد و روابط عمومیها باید منویات و راهنماییهای ایشان را در نظر داشته باشند.

در ابتدای این دیدار رییس روابط عمومی و مشاور فرماندار تفت نیز به گوشه ای از فعالیتهای روابط عمومی شهرستان اشاره كرد و گفت:شهرستان تفت اولین شهرستان استان یزد است كه شورای روابط عمومیهای شهرستان، وبلاگ جامع خبری برای ادارات و اصحاب رسانه و جشنواره روابط عمومیهای برتر را راه اندازی كرده است.

علی احمدیان، برگزاری 15 كارگاه آموزشی در قالب خبرنویسی، اصول مدیریت روابط عمومی، وبلاگ نویسی، روابط عمومی الكترونیك و...با حضور اساتید برجسته كشوری و استانی ،راه اندازی سامانه پیامك روابط عمومی، 6 مورد نشست هم اندیشی روابط عمومیها و برگزاری 3 دوره جشنواره روابط عمومیهای برتر شهرستان را از فعالیتهای روابط عمومی فرمانداری تفت عنوان كرد و هدف خود را از انجام چنین فعالیتهایی ارتقای جایگاه روابط عمومی وسطح خبری و بازتاب آن دراستان و حتی دركشور ذكر كرد.

وی با بیان اینكه در نظر داریم شهرستان تفت را بعنوان شهر نمونه روابط عمومی ایران معرفی نماییم و در آستانه برگزاری چهارمین جشنواره روابط عمومیهای برتر شهرستان هستیم ،همراهی و همكاری مدیران و مسئولان را در رسیدن به این اهداف خواستار شد. در اين جلسه هم چنين حبيب الله اقبالي بعنوان معاونت تبليغات و روابط عمومي دفتر امام جمعه تفت معرفي شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا