قائم مقام وزیر و مدیر كل راه و شهرسازی استان یزد افزود: با توجه به اين كه سهم وام پرداختی به متقاضیان مسکن مهر طبس توسط دولت به اين پروژه ها به صورت كامل پرداخت شده است، قطعاً اتمام باقیمانده عمليات با توجه به آورده ي اعضا انجام خواهد شد.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در سفر به شهرستان طبس، ضمن بازدید از پروژه مسکن مهر و افتتاح مسجد بلال این طرح در گفت و گو با خبرنگار "یزدفردا" گفت: سايت مسكن مهر طبس با توجه به اين كه حدود 1380 واحد مسكونی با مشخصات ويلايي در آن ساخته مي شود از پروژه هاي ویژه در طرح ملی مسكن مهر كشور به حساب مي آيد.

"غلامرضا رضائی" افزود: با پيگيري مسئولين استان و شهرستان تاکنون بيش از 1000 واحد مسکن مهر طبس به اتمام رسیده و مالکین آنها در حال سكونت هستند و بقيه منازل از پيشرفت 80 درصدي برخوردار می باشند.

قائم مقام وزیر و مدیر كل راه و شهرسازی استان یزد افزود: با توجه به اين كه سهم وام پرداختی به متقاضیان مسکن مهر طبس توسط دولت به اين پروژه ها اختصاص یافته و به صورت كامل پرداخت شده است، قطعاً اتمام باقیمانده عمليات با توجه به آورده ي اعضا انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر همکاری اعضاء و متقاضیان با پیمانکاران مسکن مهر خاطرنشان کرد: پيمانكاران به دليل كمبود نقدينگي كه ناشي از آورده ي سهم اعضا می باشد با مشكل مواجه شده اند و همین امر موجب کندی پیشرفت در عملیات اجرائی مسکن مهر طبس شده است.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از تلاش فرماندار و مسئولان محلی طبس در تسریع عملیات اجرائی مسکن مهر این شهرستان یادآور شد: مسئولين امر مخصوصاً فرماندار و شورای اسلامی شهرطبس و همچنين مسئولين تعاوني ها پيگيري نموده تا سهم آورده ي اعضا تحقق پيدا كند و عمليات باقي مانده با سرعت بیشتر به اتمام برسد.   

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا